דף הבית » המלצת הצוות » מה עושים בבית חולים עם עובר לאחר הפלה?

מה עושים בבית חולים עם עובר לאחר הפלה?

מה עושים בבית חולים עם עובר לאחר הפלה?

מהי הפלה?

הפלה היא הליך רפואי שמסיים הריון. זוהי החלטה קשה עבור נשים רבות, וישנן מגוון סיבות מדוע אישה עשויה לבחור לבצע הפלה. חשוב להבין שהפלה היא הליך רפואי חוקי במדינות רבות, וחשוב להבין את הסיכונים והיתרונות הכרוכים בכך.

מה קורה לעובר לאחר הפלה?

כאשר אישה עושה הפלה, העובר מוסר מהרחם. במסגרת בית חולים, בדרך כלל בודקים את העובר כדי לקבוע את גיל ההריון ולבדוק אם יש חריגות. בהתאם לגיל ההיריון, ניתן להיפטר מהעובר במגוון דרכים.

סילוק עוברים מתחת לגיל 12 שבועות

אם העובר מתחת לשבוע 12 להריון, הוא בדרך כלל מושלך למתקן פסולת רפואי. העובר מוכנס למיכל אטום ומופטר בהתאם לתקנות המקומיות.

סילוק עוברים מעל 12 שבועות

אם העובר מעל 12 שבועות הריון, הוא נשלח בדרך כלל למעבדה פתולוגית לבדיקה נוספת. המעבדה תבדוק את העובר כדי לקבוע את סיבת המוות ולבדוק אם יש חריגות. לאחר מכן, תוצאות הבדיקה נשלחות לבדיקה בבית החולים.

קבורה או שריפת עוברים

במקרים מסוימים, בית החולים עשוי להציע אפשרות לקבורה או שריפת העובר. הדבר נעשה לרוב לפי דרישת המשפחה ונעשה בהתאם לתקנות המקומיות. לרוב, בית החולים יספק למשפחה תעודת קבורה או שריפה.

סיכום

הפלה היא החלטה קשה עבור נשים רבות. חשוב להבין את הסיכונים והיתרונות הכרוכים בכך. במסגרת בית חולים, בדרך כלל בודקים את העובר כדי לקבוע את גיל ההריון ולבדוק אם יש חריגות. בהתאם לגיל ההיריון, העובר עשוי להיפטר במגוון דרכים, כולל פינוי פסולת רפואית, בדיקת מעבדה פתולוגית או קבורה או שריפה.

  • הפלה היא הליך רפואי חוקי במדינות רבות.
  • בדרך כלל בודקים את העובר כדי לקבוע את גיל ההריון ולבדוק אם יש חריגות.
  • ניתן להשליך את העובר במגוון דרכים, כולל פינוי פסולת רפואית, בדיקת מעבדה פתולוגית או קבורה או שריפה.
  • בית החולים עשוי להציע אפשרות לקבורה או שריפת העובר לבקשת המשפחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן