דף הבית » עשרת הגדולים » מה עושים אם כל האורז בעלי הגפן לא מבושל?

מה עושים אם כל האורז בעלי הגפן לא מבושל?

מה עושים אם כל האורז בעלי הגפן לא מבושל?

מבוא

עלי גפן הם מאכל פופולרי בתרבויות רבות, ולעיתים קרובות הם ממולאים באורז. השילוב של עלי הגפן והאורז יוצר טעם ייחודי שהוא גם מלוח וגם טעים. עם זאת, אם האורז לא מבושל כמו שצריך, זה יכול להרוס את כל המנה. במאמר זה, נדון במה לעשות אם כל האורז בעלי הגפן אינו מבושל.

בישול אורז בעלי גפן

בישול אורז בעלי גפן הוא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין את עלי הגפן. שטפו אותם במים קרים ואז יבשו אותם. לאחר מכן, תצטרך להכין את האורז. לשטוף אותו במים קרים ולאחר מכן לרוקן אותו. לאחר שהאורז מוכן, אפשר להתחיל למלא את עלי הגפן. מניחים כף אורז במרכז כל עלה ולאחר מכן מקפלים את העלה על האורז. אבטח את העלה בעזרת קיסם או חתיכת חוט. ברגע שעלי הגפן ממולאים, אתה יכול להתחיל לבשל אותם. מניחים את עלי הגפן בסיר מים רותחים ומבשלים כ-20 דקות. לאחר שהעלים מבושלים, אפשר להוציא אותם מהסיר ולהגיש.

מה לעשות אם האורז לא מבושל

אם האורז לא מבושל כמו שצריך, זה יכול להרוס את כל המנה. אם האורז עדיין פריך או לא מבושל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. האפשרות הראשונה היא להחזיר את עלי הגפן לסיר ולבשל עוד 10 דקות. זה אמור לתת לאורז מספיק זמן להתבשל. אפשרות נוספת היא להסיר את עלי הגפן מהסיר ולהניח אותם בתבנית אפייה. מכסים את הכלי בנייר כסף ואופים בתנור בחום של 350 מעלות כ-15 דקות. זה אמור לתת לאורז מספיק זמן להתבשל.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן
רְתִיחָה 30 דקות
לֶאֱפוֹת 15 דקות

שאלות ותשובות

האם אוכל להשתמש בכל סוג של אורז למנה זו?

כן, אתה יכול להשתמש בכל סוג של אורז למנה זו. עם זאת, אורז ארוך הוא האפשרות הטובה ביותר שכן הוא יתבשל בצורה שווה יותר.

האם אפשר להשתמש בעלי גפן קפואים?

כן, אפשר להשתמש בעלי גפן קפואים למנה זו. עם זאת, תצטרך להפשיר אותם לפני השימוש.

האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של עלה?

כן, אתה יכול להשתמש בסוג אחר של עלה למנה זו. עם זאת, זמן הבישול עשוי להשתנות בהתאם לסוג העלה שבו אתה משתמש.

סיכום

בישול אורז בעלי גפן הוא תהליך פשוט, אבל זה יכול להיות מסובך אם האורז לא מבושל כמו שצריך. אם האורז עדיין פריך או לא מבושל, אפשר לבשל את עלי הגפן לעוד 10 דקות או לאפות אותם בתנור במשך 15 דקות. אתה יכול להשתמש בכל סוג של אורז למנה זו, כמו גם עלי גפן קפואים או טריים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן