דף הבית » מדריך מה לעשות » כל המידע על מה לעשות אם הטלפון לא מזהה את ה-SIM?
מה עושים אם הטלפון לא מזהה את הסים

כל המידע על מה לעשות אם הטלפון לא מזהה את ה-SIM?

כרטיס ה-SIM הוא שבב קטן שמכיל את כל המידע הדרוש לביצוע שיחות ושליחת הודעות טקסט. השבב הזה מוכנס לטלפון לפני שליחתו ללקוח. כשזה קורה, זה יכול להיות די קשה לגלות איזה מספר טלפון הוקצה לכרטיס ה-SIM הזה.

ניתן להשתמש בקורא כרטיסי סים על מנת לבדוק אם לקוח קיבל כרטיס סים חדש או ישן. לאחר מכן, הוא שולח באופן אוטומטי הודעת SMS למספר הטלפון הנייד של הלקוח המבקש אישור על איזה סוג מכשיר הוא קיבל. בדרך זו, לאף אחד לא תהיה סיבה לא להשתמש בטלפון שלו לאחר קבלת ההודעה הזו.

כאשר ה-SIM אינו מזוהה, הטלפון שלך יכול להיות מאוד מתסכל ולא נוח. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתגבר על בעיה זו. אלו כוללים:

1.) בדוק אם הכנסת את כרטיס ה-SIM כמו שצריך.

2.) ודא שמגש ה-SIM או המארז של ה-SIM שלך מוכנסים כהלכה.

3.) השתמש בכרטיס ה-SIM ונסה אותו באמצעות טלפון אחר כדי לראות אם הוא פעיל, אם לא אז ה-SIM הוא הבעיה. אתה יכול להתקשר לספק הרשת שלך לבירור.

4.) הפעל את כרטיס ה-SIM (הגדרות)

כעת, בדוק את הגדרות הרשת וכרטיס ה-SIM שלך. פתח את הגדרות > רשת סלולרית. תחת מידע והגדרות של כרטיס SIM, הקש על ה-SIM והפעל “הפעל”. כמו כן, ודא שנדידת הנתונים פועלת כדי למנוע בעיה זו כאשר אתה נמצא באזור נדידה.

5.) נקה את נתוני המטמון

6.) הפעל מחדש את הטלפון שלך

אם השלבים הללו לא עבדו, עליך לבדוק את הטלפון שלך למרכז השירות הקרוב אליך

סים דיגיטלי פרטנר

ה-SIM Digital Partner הוא כלי תוכנה המאפשר לך ליצור ולשמור תוכן משלך. זה גם מאפשר לך להוסיף תמונות, סרטונים וקישורים לכל התוכן שלך. ה-SIM Digital Partner מגיע עם ממשק אינטואיטיבי וכולל פונקציונליות של גרירה ושחרור.

גולן טלקום חול

גולן טלקום חול היא חברת טלקום בישראל. היא פועלת למעלה מ-60 שנה והיא אחת ממפעילי הסלולר הגדולים בארץ. עם זאת, היא גם אחת החברות עם הביצועים הכי גרועים בענף שלה.

עיסוקה העיקרי הוא שירותי טלפוניה סלולרית ודואר קולי, אך היא מספקת גם שירותי אינטרנט בפס רחב, שירותי טלפון קווי ושירותי מחשוב ענן. החברה נאבקת לשפר את ביצועיה מאז 2014, אז נרכשה על ידי קבוצת Altice תמורת 13 מיליארד דולר. הרכישה הייתה כל כך הפתעה שכן גולן טלקום חול החלה להראות סימני מצוקה עוד ב-2013 כשהודיעה כי הכנסותיה ירדו ב-40% לעומת השנה הקודמת ל-3 מיליארד דולר – לעומת הכנסות של 4 מיליארד דולר ב-2012 – מה שהיווה מכה קשה לשוק הטלקום הישראלי וכן לקבוצת אלטיס עצמה שהכנסותיה היו יותר מ-14 מיליארד דולר בשנה שעברה.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן