דף הבית » יותר » מה עולה יותר להפעיל מזגן או מאוורר?
2023-06-28 10:18:00+02:00

מה עולה יותר להפעיל מזגן או מאוורר?

מה עולה יותר להפעיל מזגן או מאוורר?

כשזה מגיע לקירור הבית שלך, יש לך שתי אפשרויות עיקריות: מיזוג אוויר או מאוורר. אבל איזה מהם עולה יותר להפעיל? התשובה לשאלה זו תלויה במספר גורמים, ביניהם גודל הבית שלכם, סוג המזגן או המאוורר שברשותכם, ותדירות השימוש בהם. במאמר זה, נפרט את עלויות ההפעלה של כל אחד מהם, נספק טיפים מועילים לחיסכון באנרגיה וכסף, ונסביר איזו מהן היא האפשרות המשתלמת ביותר.

עלות הפעלת מזגן

מזגנים הם אחד המכשירים היקרים ביותר להפעלה. עלות הפעלת מזגן תלויה בגודל היחידה, סוג המזגן וזמן השימוש בו. לדוגמא, מזגן חלונות שהוא 12,000 BTU (British Thermal Units) יעלה בסביבות 0.44 שקלים לשעה להפעלה. מזגן מרכזי שהוא 24,000 BTU יעלה בסביבות 0.88 שקל לשעה להפעלה.

העלות של הפעלת מאוורר

מאווררים הרבה יותר זולים להפעלה מאשר מזגנים. עלות הפעלת המאוורר תלויה בסוג המאוורר ובזמן השימוש בו. כך למשל מאוורר תקרה בעוצמה של 60 וואט יעלה בסביבות 0.06 שקל לשעה להפעלה. מאוורר קופסה בהספק של 120 וואט יעלה בסביבות 0.12 שקל לשעה להפעלה.

טיפים לחסכון באנרגיה וכסף

אם אתה מחפש לחסוך באנרגיה ובכסף, הנה כמה עצות מועילות:

  • אם אתה משתמש במזגן, הגדר את הטמפרטורה ל-78 מעלות פרנהייט ומעלה. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.
  • אם אתה משתמש במאוורר, הקפד לכבות אותו כשאתה יוצא מהחדר. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.
  • אם אתה משתמש במזגן, הקפד לשמור על מסנן האוויר נקי. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.
  • אם אתה משתמש במאוורר, הקפד למקם אותו באזור שבו הוא יכול להזרים אוויר ביעילות. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.
  • אם אתה משתמש במזגן, שקול להשתמש בתרמוסטט הניתן לתכנות. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.

מהי האפשרות המשתלמת ביותר?

בכל הנוגע לעלות הפעלת מזגן או מאוורר, זה מאוד תלוי במצב הספציפי שלך. אם אתה מקרר רק שטח קטן, מאוורר עשוי להיות האפשרות המשתלמת ביותר. אם אתם מקררים שטח גדול, מזגן עשוי להיות האפשרות המשתלמת ביותר. בנוסף, אם אתם מחפשים לחסוך באנרגיה ובכסף, מאווררים הם בדרך כלל האפשרות החסכונית יותר באנרגיה. עם זאת, מזגנים יעילים יותר בקירור מהיר של שטחים גדולים.

סיכום

כשזה מגיע לקירור הבית שלך, יש לך שתי אפשרויות עיקריות: מיזוג אוויר או מאוורר. עלות הפעלת מזגן תלויה בגודל היחידה, סוג המזגן וזמן השימוש בו. מאווררים הרבה יותר זולים להפעלה ממזגנים ועלות הפעלת המאוורר תלויה בסוג המאוורר ובמשך הזמן בו אתם משתמשים. אם אתם מחפשים לחסוך באנרגיה ובכסף, הקפידו להגדיר את הטמפרטורה ל-78 מעלות פרנהייט ומעלה בעת שימוש במזגן, כבו את המאוורר כשאתם יוצאים מהחדר, שמור על מסנן האוויר נקי ושקול להשתמש במכשיר הניתן לתכנות. תֶרמוֹסטָט. בכל הנוגע לעלות הפעלת מזגן או מאוורר, זה מאוד תלוי במצב הספציפי שלך. אם אתה מקרר רק שטח קטן, מאוורר עשוי להיות האפשרות המשתלמת ביותר. אם אתם מקררים שטח גדול, מזגן עשוי להיות האפשרות המשתלמת ביותר. לטיפים מועילים נוספים כיצד לחסוך באנרגיה ובכסף, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן