דף הבית » יותר » מה עוד בתל אביב בירד או ליים?
2023-06-22 10:55:00+02:00

מה עוד בתל אביב בירד או ליים?

מבוא

רחובות תל אביב שוקקים באנשים, והעיר ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. אבל איך מתניידים? אתה יכול לקחת מונית, אבל זה יכול להיות יקר. אתה יכול לשכור רכב, אבל זה יכול להיות לא נוח. לחלופין, תוכל להשתמש באחד משני שירותי שיתוף הקורקינטים הפופולריים – Bird and Lime – שהפכו לאחרונה לזמינים בתל אביב. אבל איזה מהם עדיף? במאמר זה נשווה בין ציפור וליים כדי לראות איזו מהן היא האפשרות הטובה ביותר להתניידות בתל אביב. נבחן גורמים כמו מחירים, בטיחות, זמינות ועוד.

מחירים

עלות השימוש ב-Bird or Lime בתל אביב סבירה בהחלט. שתי החברות גובות עמלה קבועה של ₪7 (₪) לפתיחת קטנוע ולאחר מכן עמלה לדקה של ₪0.30 (₪). עלות הנסיעה עשויה להשתנות בהתאם לאורך הנסיעה, אך העלות הממוצעת היא בדרך כלל סביב ₪15 (₪).

בְּטִיחוּת

בטיחות היא שיקול חשוב בבחירת שירות שיתוף קטנועים. גם ל-Bird וגם ל-Lime יש תכונות בטיחות המסייעות להבטיח שהרוכבים בטוחים בזמן השימוש בקטנועים שלהם. ל-Bird יש מערכת בלימת חירום המופעלת אם הרוכב מאבד שליטה על הקטנוע, ול-Lime מגביל מהירות מובנה המונע מהקטנוע לנסוע מהר מדי.

זמינות

גם לציפור וגם לסיד יש מגוון רחב של קטנועים הזמינים בתל אביב. ל-Bird יש צי של למעלה מ-500 קטנועים, ואילו ל-Lime יש צי של מעל 1,000 קטנועים. זה אומר שבדרך כלל קל למצוא קטנוע בקרבת מקום, לא משנה היכן אתה נמצא בעיר.

נוֹחוּת

אחד היתרונות העיקריים של שימוש בשירות שיתוף קטנועים הוא הנוחות. ציפור וגם ליים מקלים על חיפוש ופתיחת הנעילה של קטנוע. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה, למצוא קטנוע בקרבתכם ולפתוח את הנעילה בכמה לחיצות בטלפון.

שירות לקוחות

במקרה שיש לך בעיה עם קטנוע, ל-Bird וגם ל-Lime יש צוותי שירות לקוחות שזמינים לעזור. ל-Bird יש קו שירות לקוחות 24/7 שאליו אתה יכול להתקשר, ול-Lime יש תכונת צ'אט חי באתר האינטרנט שלהם.

סיכום

בכל הנוגע לבחירת שירות שיתוף קטנועים בתל אביב, גם בירד וגם ליים הן אפשרויות מצוינות. שניהם מציעים מחירים סבירים, תכונות בטיחות ומבחר רחב של קטנועים. לשניהם יש גם צוותי שירות לקוחות מצוינים שזמינים לעזור אם יש לך בעיה. בסופו של דבר, הבחירה בין בירד לסיד מסתכמת בהעדפה אישית.

מקצוענים בציפורים

– מחירים נוחים – מערכת בלימת חירום – קו שירות לקוחות 24/7

ליים מקצוענים

– מחירים סבירים – מגביל מהירות – שירות לקוחות צ'אט חי

חסרונות ציפור

– צי קטנועים קטן יותר

חסרונות ליים

– צי קטנועים גדול יותר – ללא מערכת בלימת חירום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן