דף הבית » יותר » מה עוד באיגניס או סוויפט?
2023-06-09 11:41:00+02:00

מה עוד באיגניס או סוויפט?

מה זה איגניס?

Ignis היא טכנולוגיית בלוקצ'יין ופלטפורמת מטבעות קריפטוגרפיים שנוצרה על ידי Jelurida, חברת פיתוח תוכנה שבסיסה בשווייץ. זוהי פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור ולפרוס יישומי בלוקצ'יין משלהם. הוא בנוי על blockchain Nxt ומשתמש בפלטפורמת Ardor כעמוד השדרה שלו. Ignis הייתה רשת הילד הראשונה של בלוקצ'יין Ardor, והיא הושקה בשנת 2018. Ignis היא בלוקצ'יין ציבורי והאסימון המקורי שלה הוא מטבע ה-IGNIS. הפלטפורמה תוכננה להיות ניתנת להרחבה ובעלת החלפת נכסים מבוזרת מובנית, המאפשרת למשתמשים לסחור באסימונים שלהם בצורה מאובטחת וחסרת אמון.

מה זה סוויפט?

Swift היא פלטפורמת טכנולוגית בלוקצ'יין שפותחה על ידי החברה הלונדונית Swift Network. זוהי פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור ולפרוס חוזים חכמים ויישומים מבוזרים משלהם. Swift בנויה על blockchain Ethereum ומשתמשת ב-Ethereum Virtual Machine (EVM) בתור עמוד השדרה שלה. Swift הושקה בשנת 2019 ונמצאת כעת בשלב הבטא שלה. הפלטפורמה תוכננה להיות מאובטחת ביותר ויש לה בורסת נכסים מבוזרת מובנית, המאפשרת למשתמשים לסחור בצורה מאובטחת באסימונים שלהם.

הבדלים בין איגניס לסוויפט

בכל הנוגע לטכנולוגיית בלוקצ'יין, לאיגניס וסוויפט יש הרבה מן המשותף. שתיהן פלטפורמות קוד פתוח המאפשרות למשתמשים ליצור ולפרוס יישומי בלוקצ'יין משלהם. שניהם בנויים על בלוקצ'יין משלהם ומשתמשים במכונות הווירטואליות שלהם כעמוד השדרה שלהם. עם זאת, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין שתי הפלטפורמות.

מהירות עסקה

אחד ההבדלים העיקריים בין Ignis ל- Swift הוא מהירות העסקאות. Ignis מהירה הרבה יותר מסוויפט, עם עיבוד עסקאות שלוקח שניות בלבד. זה נובע מהעובדה שאיגניס בנויה על ה-Nxt blockchain, שהוא הרבה יותר מהיר מה-Ethereum blockchain.

עמלות עסקה

הבדל עיקרי נוסף בין Ignis לסוויפט הוא עמלות העסקה. לאיגניס יש עמלות עסקה נמוכות בהרבה מסוויפט, כשהעמלות נעות בסביבות 0.01 ₪ לעסקה. זה נובע מהעובדה שאיגניס בנויה על הבלוקצ'יין Nxt, בעל עמלות עסקה נמוכות יותר מהבלוקצ'יין של Ethereum.

מדרגיות

גם המדרגיות של Ignis ושל Swift שונה לגמרי. Ignis ניתנת להרחבה הרבה יותר מסוויפט, מכיוון שהיא בנויה על ה-Nxt blockchain. זה מאפשר ל-Ignis לעבד יותר עסקאות בשנייה מאשר Swift.

בִּטָחוֹן

כשזה מגיע לאבטחה, גם Ignis וגם Swift מאובטחות מאוד. Ignis בנויה על Nxt blockchain, שהיא פלטפורמה מאובטחת ביותר. Swift בנויה על בלוקצ'יין Ethereum, שהוא גם מאובטח מאוד.

סיכום

לסיכום, Ignis ו- Swift הן שתיהן טכנולוגיות בלוקצ'יין מאובטחות וניתנות להרחבה. Ignis הרבה יותר מהירה מסוויפט ויש לה עמלות עסקה נמוכות בהרבה. עם זאת, Swift מאובטח יותר ויש לו יותר תכונות מאשר Ignis. בסופו של דבר, זה תלוי במשתמש להחליט איזו פלטפורמה היא הטובה ביותר לצרכיו.

קישורים חיצוניים

למידע נוסף על Ignis ו- Swift, עיין בקישורים הבאים:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן