דף הבית » יותר » מה עדיף: עישון או בונג?
2023-06-04 12:32:00+02:00

מה עדיף: עישון או בונג?

מה זה עישון?

עישון הוא שאיפה ונשיפה של עשן של חומר צמחי בוער. הוא משמש לרוב כסם פנאי, והוא צורה נפוצה של שימוש בסמים. לרוב, החומר הצמחי הוא העלים היבשים של צמח הטבק, שגולגלו לריבוע קטן של נייר אורז ליצירת גליל קטן ועגול הנקרא "סיגריה". עישון סיגריות נעשות על ידי הדלקת קצה אחד ושאיפה מהקצה השני. העישון יכול להתבצע גם עם חומרים צמחיים אחרים, כמו קנאביס, שבדרך כלל מגלגלים ל"ג'וינט" או "קהה". ניתן לעשן גם חומרים צמחיים אחרים, כמו ציפורן.

מה זה בונג?

בונג הוא צינור מים המשמש לעישון קנאביס, טבק או חומרים צמחיים אחרים. הוא עשוי בדרך כלל מזכוכית, קרמיקה או פלסטיק ומורכב מקערה, גבעול ותא מים. את הקערה ממלאים בחומר לעישון, והגבעול מוחדר לתא המים. לאחר מכן, העשן נשאב דרך המים, אשר מקררים ומסננים אותם, ולאחר מכן נשאב לריאות המשתמש. בונגס משמשים לרוב לעישון קנאביס, והם פופולריים בקרב משתמשי קנאביס בשל יכולתם לקרר ולסנן את העשן, וכן הניידות שלהם. הבונגים משמשים גם לעישון טבק, והם פופולריים בקרב מעשני טבק בשל יכולתם לקרר ולסנן את העשן.

מה עדיף: עישון או בונג?

התשובה לשאלה זו היא סובייקטיבית ביותר, שכן היא תלויה בהעדפות ובצרכים של המשתמש. מבחינת נוחות, עישון הוא בדרך כלל האפשרות הקלה יותר מכיוון שהוא אינו דורש ציוד מיוחד או התקנה. כל מה שנדרש הוא מצית וסיגריה. עם זאת, בונגים יכולים להיות יעילים יותר לספק את ההשפעות הרצויות שכן העשן עובר סינון וקירור, כלומר פחות עשן מתבזבז. מבחינת עלות, עישון הוא בדרך כלל האפשרות היקרה יותר שכן סיגריות יכולות לעלות בין 10 ש"ח ל-30 ש"ח לכל אחד. חבילה. בונג, לעומת זאת, יכול לעלות בין 100 ש"ח ל-500 ש"ח, תלוי בגודל ובאיכות. מבחינה בריאותית, עישון הוא בדרך כלל האפשרות הפחות בריאה שכן עשן הסיגריות מכיל מגוון כימיקלים רעילים וחומרים מסרטנים. בונג, לעומת זאת, עלול להזיק פחות מכיוון שהעשן עובר סינון וקירור, ומפחית את כמות הכימיקלים הרעילים והמסרטנים הנשאפים.

דעה אישית

לדעתי, בונגים הם האופציה הטובה יותר למי שמחפש דרך יעילה יותר ופחות מזיקה ליהנות מהחומר הצמחי האהוב עליו. עלות הבונג עשויה להיות גבוהה מזו של סיגריות, אך העלות מתקזזת על ידי העובדה שהבאנגים יעילים יותר ופחות מזיקים. בנוסף, ניתן להשתמש בבונגים כדי לעשן מגוון חומרים צמחיים, מה שהופך אותם לאופציה רב-תכליתית יותר מסיגריות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן