דף הבית » יותר » מה עדיף, גלקסי או אייפון 4?
2023-05-31 04:54:00+02:00

מה עדיף, גלקסי או אייפון 4?

מבוא

הוויכוח בין אנדרואיד ל-iOS נמשך כבר שנים, ונראה שהוא לא מאט בקרוב. כשזה מגיע להחלטה איזה סמארטפון עדיף, הכל מסתכם בהעדפה אישית. אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להשוות בין השניים באופן אובייקטיבי כדי לראות איזו מהן היא הבחירה הטובה יותר. במאמר זה נשווה את סמסונג גלקסי ואפל אייפון 4 כדי להחליט מהו הטלפון הטוב יותר.

לְעַצֵב

ל-Samsung Galaxy ול-Apple iPhone 4 יש עיצובים אלגנטיים ומסוגננים שגורמים להם להתבלט בקהל. לגלקסי יש גב מעוקל, מה שהופך אותו נוח לאחיזה ביד, ואילו לאייפון 4 יש גב שטוח המעניק לו מראה מודרני יותר. לגלקסי יש גם תצוגה גדולה יותר, מה שמקל על צפייה בתוכן. האייפון 4 קטן וקומפקטי יותר, מה שמקל על נשיאה ושימוש בדרכים.

לְהַצִיג

בכל הנוגע לתצוגה, לגלקסי יש תצוגה גדולה יותר בגודל 5.5 אינץ', בעוד שלאייפון 4 יש תצוגה בגודל 4 אינץ'. גם התצוגה של הגלקסי חדה יותר ובעלת רזולוציה גבוהה יותר, מה שהופך אותה לטוב יותר לצפייה בתמונות וסרטונים. התצוגה של האייפון 4 עדיין טובה, אבל היא לא חדה כמו זו של הגלקסי.

עֲמִידוּת

לגלקסי ולאייפון 4 יש עיצובים עמידים שיכולים לעמוד בפני שחיקה יומיומית. הגלקסי עשוי ממסגרת מתכת וזכוכית גורילה, מה שהופך אותו לעמיד בפני שריטות ושקעים. האייפון 4 עשוי מגוף זכוכית ואלומיניום, מה שהופך אותו לעמיד יותר בפני נפילות ופגיעות אחרות.

ביצועים

כשזה מגיע לביצועים, ל-Galaxy ולאייפון 4 יש מעבדים חזקים ושפע של זיכרון RAM כדי להתמודד עם ריבוי משימות ומשחקים. לגלקסי יש מעבד Snapdragon 835 ו-4GB של זיכרון RAM, בעוד לאייפון 4 יש מעבד A10 Fusion ו-2GB של זיכרון RAM. שני הטלפונים מסוגלים להריץ את המשחקים והאפליקציות העדכניים ביותר ללא כל פיגור או גמגום.

חיי סוללה

לגלקסי יש סוללה של 3,500 מיליאמפר/שעה, מה שמקנה לו חיי סוללה מרשימים. לאייפון 4 יש סוללה קטנה יותר של 1,715 מיליאמפר/שעה, אך עדיין יש לו חיי סוללה טובים. הגלקסי יכול להחזיק מעמד עד 14 שעות בטעינה בודדת, בעוד שהאייפון 4 יכול להחזיק מעמד עד 10 שעות.

אִחסוּן

לגלקסי יש 32GB של אחסון פנימי, בעוד לאייפון 4 יש 16GB. לגלקסי יש גם חריץ לכרטיס microSD, המאפשר להרחיב את האחסון עד ל-256GB. לאייפון 4 אין חריץ לכרטיס microSD, אז אתה תקוע עם נפח האחסון המוגבל של 16GB.

סיכום

כשזה מגיע להחלטה איזה סמארטפון עדיף, הכל מסתכם בהעדפה אישית. לסמסונג גלקסי ואפל אייפון 4 יש את היתרונות והחסרונות שלהם. לגלקסי יש תצוגה גדולה יותר, מעבד חזק יותר וחיי סוללה טובים יותר, בעוד לאייפון 4 יש תצוגה קטנה יותר, מעבד פחות חזק ואחסון מוגבל.

מחיר

סמסונג גלקסי נמכר בסביבות 1,700 ש"ח, בעוד שהאייפון 4 נמכר בסביבות 1,300 ש"ח.

שולחן

תכונה סמסונג גלקסי אייפון 4
לְהַצִיג 5.5 אינץ' 4 אינץ
עֲמִידוּת מסגרת מתכת וזכוכית גורילה גוף זכוכית ואלומיניום
מעבד סנאפדרגון 835 A10 פיוז'ן
RAM 4 גיגה בייט 2GB
סוֹלְלָה 3,500 מיליאמפר/שעה 1,715 מיליאמפר / שעה
אִחסוּן 32GB 16 ג'יגה
מחיר 1,700 שקל 1,300 שקל

סיכום

לסמסונג גלקסי ואפל אייפון 4 יש את היתרונות והחסרונות שלהם, אבל בסך הכל, הגלקסי הוא הבחירה הטובה יותר. יש לו תצוגה גדולה יותר, מעבד חזק יותר, חיי סוללה טובים יותר ואחסון רב יותר. אם אתם מחפשים טלפון שיכול לעשות הכל, ה-Galaxy הוא הבחירה הטובה ביותר. למידע נוסף על סמסונג גלקסי ו-Apple iPhone 4, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן