דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות 3 ימים בפראג אוכל ובידור
מה לעשות 3 ימים בפראג אוכל ובידור

מה לעשות 3 ימים בפראג אוכל ובידור

יום 1: חקור את העיר

התחל את 3 הימים שלך בפראג על ידי סיור בעיר. צא לסיור רגלי כדי לקבל תחושה של העיר וההיסטוריה שלה. בקרו בכיכר העיר העתיקה המפורסמת ובגשר קארל. התפעל מהארכיטקטורה של מצודת פראג והרובע היהודי. אל תשכח לקחת הפסקה באחד מבתי הקפה או המסעדות הרבים.

בקר בגן החיות של פראג

אם אתם מחפשים משהו לעשות עם המשפחה, גן החיות של פראג הוא בחירה מצוינת. זהו אחד מגני החיות העתיקים והגדולים באירופה, עם יותר מ-4,500 בעלי חיים. ניתן גם לשייט בסירה על נהר הוולטאבה, העובר דרך העיר.

יום 2: ליהנות ממטבח מקומי

ביום השני שלך בפראג, זה הזמן לטעום את המטבח המקומי. נסה כמה מנות צ'כיות מסורתיות כגון גולאש, כופתאות וחזיר צלוי עם כרוב כבוש. שטפו אותו עם קצת בירה מקומית או יין. לקינוח, נסה כמה מהמאפים הצ'כיים הטעימים כגון trdelník ו-koláče.

בקר במבשלת בירה

אם אתה חובב בירה, תרצה לבקר באחת ממבשלות הבירה המקומיות הרבות. תוכלו לטעום את הבירות וללמוד על תהליך הבישול. תוכלו גם לערוך סיור במבשלה וללמוד על ההיסטוריה של הבירה בפראג.

יום 3: בידור

ביום האחרון שלכם בפראג, זה הזמן ליהנות מקצת בידור. בקרו באחד מהמוזיאונים או הגלריות הרבים, או צאו לטייל בפארקים של העיר. אתה יכול גם לתפוס הצגה בתיאטרון הלאומי או באופרה הממלכתית. לחוויה ייחודית, צא לטיול לטירת פראג ולחקור את השטח.

בקר במועדון ג'אז

לחוויה ייחודית באמת, בקר באחד ממועדוני הג'אז הרבים של פראג. העיר ידועה בסצנת הג'אז התוססת שלה, ותוכלו למצוא כמה ממוזיקאי הג'אז הטובים בעולם. לספוג את האווירה וליהנות מכמה מהמוזיקה הטובה באירופה.

לצפות בסרט

אם אתם מחפשים משהו רגוע יותר, למה שלא תראו סרט? פראג היא ביתם של כמה בתי קולנוע נהדרים, כך שתוכלו ליהנות מבילוי לילי בקולנוע. אתה יכול גם למצוא כמה בתי קולנוע עצמאיים נהדרים, המציגים מגוון סרטים מרחבי העולם.

סיכום

פראג היא עיר נהדרת לחקור במשך 3 ימים. תיהנו מהאוכל והבידור הטובים ביותר שיש לעיר להציע. מחקור את העיר ועד לטעום מאכלים מקומיים, יש משהו לכל אחד. אז נצלו את הזמן שלכם בפראג ותהנו מהשהייה שלכם!

צפו בסרטונים על מה לעשות 3 ימים בפראג אוכל ובידור ביוטיוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן