דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות עם ציפורן שנשברה בחצי מהבשר?

מה לעשות עם ציפורן שנשברה בחצי מהבשר?

מה לעשות עם ציפורן שנשברה בחצי מהבשר?

מה לעשות עם ציפורן שנשברה בחצי מהבשר?

מציאת מסמר שנשבר במחצית מהבשר שאתם עומדים לבשל יכולה להיות חוויה מזעזעת ולא נעימה. זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות במצב זה, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להבטיח את ביטחונם של עצמך ושל משפחתך.

1. בדוק את הבשר עבור זיהום אחר

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אם אתה מוצא מסמר שנשבר בחצי מהבשר הוא לבדוק את הבשר לזיהום אחר. חפש כל חפץ זר אחר, כגון חתיכות מתכת, זכוכית או פלסטיק. אם אתה מוצא כל זיהום אחר, השלך את הבשר מיד.

2. בדוק את הציפורן עבור חלודה או קורוזיה

לאחר שבדקתם את הבשר לאיתור זיהום אחר, כדאי לבדוק את המסמר לאיתור חלודה או קורוזיה. אם הציפורן חלודה או חלודה, סביר להניח שהיא הייתה בבשר זמן מה ואולי זיהמה את הבשר בחיידקים. במקרה זה, עדיף להשליך את הבשר.

3. נקו את הציפורן ואת הבשר

אם הציפורן לא חלודה או חלודה, אתה יכול לנסות לנקות את הציפורן ואת הבשר. השתמש במטלית נקייה או במגבת נייר כדי להסיר לכלוך או פסולת מהציפורן ומהבשר. כדאי להשתמש גם בתמיסת חיטוי בטוחה למזון כדי לנקות את הציפורן והבשר.

4. מבשלים את הבשר היטב

לאחר שניקיתם את הציפורן והבשר, תוכלו לבשל את הבשר ביסודיות. הקפידו לבשל את הבשר לטמפרטורה פנימית של לפחות 165°F (74°C). זה יעזור להרוג את כל החיידקים שהיו על הציפורן או הבשר.

טיפים למניעת מסמרים בבשר

כדי להימנע ממציאת מסמרים בבשר שלך, יש כמה טיפים שאתה יכול לעקוב אחריהם:

  • בדוק תמיד את הבשר לפני הבישול.
  • בדוק אם יש חפצים זרים, כגון מסמרים, לפני הבישול.
  • אם מצאתם מסמר, השליכו את הבשר מיד.
  • קנה את הבשר שלך ממקור מכובד.
  • אם אתם קונים בשר ארוז מראש, בדקו את תאריך התפוגה.
  • אחסן את הבשר שלך במקום קריר ויבש.
  • אם אתם קונים בשר מאטליז, בקשו ממנו לבדוק עבורכם את הבשר.

מציאת מסמר שנשבר במחצית מהבשר שאתם עומדים לבשל יכולה להיות חוויה מזעזעת ולא נעימה. עם זאת, על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה יכול להבטיח את ביטחונם של עצמך ושל משפחתך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על בטיחות מזון, אתה יכול לצפות בסרטונים על בטיחות מזון ב-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן