דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות עם עכבר לכוד? | פתרונות הדברה
מה לעשות עם עכבר לכוד? | פתרונות הדברה

מה לעשות עם עכבר לכוד? | פתרונות הדברה

זיהוי עכבר לכוד

עכבר יכול להיכנס לביתך במגוון דרכים, כולל דרך סדקים וחריצים, מסביב לחלונות ודלתות, ואפילו דרך פתחי האוורור. אם יש לך עכבר לכוד בבית שלך, אתה צריך לנקוט בפעולה. הנה כמה טיפים מה לעשות עם עכבר לכוד.

סימנים של עכבר לכוד

הסימן הברור ביותר של עכבר בבית שלך הוא צואה. עכברים משאירים אחריהם גללים קטנים ושחורים שגודלם בערך כמו גרגר אורז. ייתכן שתבחין גם בסימני כרסום על רהיטים, קירות ופריטים אחרים. עכברים הם גם ליליים, כך שאתה עלול לשמוע קולות גירוד וחריקה בלילה.

איך ללכוד עכבר

לאחר שזיהית את העכבר, עליך ללכוד אותו. יש מגוון של מלכודות זמינות, כולל מלכודות הצמד, מלכודות חיות ומלכודות דבק. מלכודות הצמד הן הנפוצות ביותר והן היעילות ביותר. הם קלים להתקנה וניתן לפתות אותם עם מגוון מאכלים, כגון חמאת בוטנים, גבינה ואגוזים. מלכודות חיות הן גם יעילות, אבל הן דורשות תחזוקה רבה יותר ועשויות לדרוש ממך לשחרר את העכבר באזור בטוח הרחק מהבית שלך.

כיצד להסיר עכבר לכוד

לאחר שלכדת את העכבר בהצלחה, עליך להסיר אותו מהבית שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקחת את המלכודת החוצה ולשחרר את העכבר באזור בטוח הרחק מהבית שלך. אם אתה משתמש במלכודת חיה, ייתכן שיהיה עליך להעביר את העכבר לאזור בטוח. אם אתה משתמש במלכודת הצמד, אתה יכול פשוט להשליך את העכבר לפח.

מניעת נגיעות עתידיות

לאחר שהסרתם את העכבר מהבית, עליכם לנקוט בצעדים למניעת הדבקות עתידיות. התחל באיטום הסדקים והחריצים סביב חלונות, דלתות ופתחי אוורור. אתה צריך גם לבדוק את הבית שלך עבור כל נקודות כניסה אפשריות ולאטום אותם. בנוסף, עליך לשמור מזון מאוחסן במיכלים אטומים ולנקות באופן קבוע פירורים או שאריות מזון.

שימוש בחומרים דוחים

דרך נוספת למנוע נגיעות עתידיות היא שימוש בחומרים דוחים. יש מגוון רחב של חומרי דוחה זמינים, כולל מכשירי אולטרסאונד, תרסיסים וחומרים דוחים טבעיים. מכשירים אולטראסוניים פולטים גלי קול בתדר גבוה שאינם נעימים לעכברים ומזיקים אחרים. ניתן להשתמש בתרסיסים ובחומרים דוחים טבעיים ליצירת ריח לא נעים שירתיע עכברים מלהיכנס לביתכם.

שכירת איש מקצוע

אם אינך מצליח להסיר את העכבר או למנוע הדבקות עתידיות בעצמך, ייתכן שתצטרך לשכור איש מקצוע. מומחה הדברה יכול לעזור לכם לזהות את מקור הנגיעות ולתת פתרונות למניעת נגיעות עתידיות. הם גם יכולים לעזור לך להסיר את העכבר וכל מזיקים אחרים שיכולים להיות בבית שלך.

אם יש לך עכבר לכוד בבית שלך, אתה צריך לנקוט בפעולה. זיהוי העכבר ושימוש במלכודות הם הצעדים הראשונים. ברגע שהעכבר נלכד, עליך להסיר אותו מהבית שלך. כמו כן, עליך לנקוט בצעדים למניעת נגיעות עתידיות, כגון איטום נקודות כניסה ושימוש בחומרים דוחים. אם אינך יכול לעשות זאת בעצמך, ייתכן שתצטרך לשכור מומחה הדברה מקצועי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן