דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות עם ספרים ישנים?
מה לעשות עם ספרים ישנים?

מה לעשות עם ספרים ישנים?

תרומה לספרייה או לצדקה

אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מספרים ישנים היא לתרום אותם לספרייה או לצדקה. ספריות תמיד מחפשות תרומות של ספרים, והן יוכלו לנצל אותן היטב. ארגוני צדקה כמו רצון טוב וצבא ההצלה מקבלים גם תרומות ספרים, והם ישתמשו בהכנסות כדי לעזור לנזקקים.

מכור את הספרים שלך באינטרנט

אם אתה רוצה להרוויח קצת כסף מהספרים הישנים שלך, אתה תמיד יכול למכור אותם באינטרנט. ישנם מגוון אתרים המאפשרים לך לרשום את הספרים שלך למכירה, כגון אמזון, eBay ו-Half.com. אתה יכול גם לבדוק קבוצות קנייה/מכירה/מסחר מקומיות בפייסבוק כדי למצוא אנשים שמחפשים את הספרים שברשותך.

השתמש בהם מחדש לאמנות

אם אתה מרגיש יצירתי, אתה יכול ליישם מחדש את הספרים הישנים שלך לאמנות. תוכלו להשתמש בהם להכנת פסלי ספרים, אדניות ספרים, שעוני ספרים ועוד. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי ליצור זרי דפי ספרים, זרי דפי ספרים, ואמנות קיר בדף הספר. האפשרויות אינסופיות!

למחזר אותם

אם אינך יכול לתרום או למכור את הספרים הישנים שלך, אתה תמיד יכול למחזר אותם. לרוב הקהילות יש תוכנית מיחזור שתקבל ספרים. אתה יכול גם לבדוק עם בתי ספר וספריות מקומיות כדי לראות אם יש להם תוכנית מיחזור. אם כל השאר נכשל, אתה תמיד יכול לקרוע את הספרים ולהכניס אותם לקומפוסט.

סיכום

ספרים ישנים לא חייבים לזרוק. יש הרבה דרכים יצירתיות למחזר ולעשות בהם שימוש חוזר. בין אם אתה תורם אותם לספרייה או לצדקה, מוכר אותם באינטרנט, מייעד אותם מחדש לאמנות או ממחזר אותם, אתה תעשה את חלקך כדי לעזור לאיכות הסביבה. למידע נוסף על מה לעשות עם ספרים ישנים, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן