דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות עם ילדים היום בתל אביב?
מה לעשות עם ילדים היום בתל אביב?

מה לעשות עם ילדים היום בתל אביב?

בקרו בגן החיות של תל אביב

גן החיות של תל אביב הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים בעיר. גן החיות הוא ביתם של למעלה מ-1,000 מינים של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, פילים, ג'ירפות ועוד. ילדים יאהבו את התערוכות האינטראקטיביות ואת התוכניות החינוכיות. גן החיות פתוח שבעה ימים בשבוע והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל חמש.

לך לחוף

תל אביב היא ביתם של כמה מהחופים הטובים בעולם. ילדים יאהבו לשחק בחול ולשחות בים התיכון. יש גם שפע של בתי קפה ומסעדות לצד החוף שאפשר ליהנות מהם. החופים פתוחים מהזריחה ועד השקיעה והגישה אליהם חופשית.

חקור את יפו העתיקה

יפו העתיקה היא עיר נמל היסטורית השוכנת ממש דרומית לתל אביב. יש בה מגוון אטרקציות, ביניהן שוק הפשפשים של יפו, מגדל השעון ונמל יפו. ילדים יאהבו לחקור את הסמטאות הצרות ולגלות את ההיסטוריה העשירה של העיר. האזור פתוח שבעה ימים בשבוע והכניסה חופשית.

בקרו במוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאמנות הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים לחוויה מלמדת ומהנה. המוזיאון הוא ביתם של מגוון יצירות אמנות מרחבי העולם, כולל יצירות של פיקאסו, מונה ועוד. המוזיאון פתוח שבעה ימים בשבוע והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 18.

לך לאקווריום תל אביב

אקווריום תל אביב הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים לחוויה כיפית ומלמדת. האקווריום הוא ביתם של מגוון יצורי ים, ביניהם כרישים, דגיגונים ועוד. ילדים יאהבו את התערוכות האינטראקטיביות ואת התוכניות החינוכיות. האקווריום פתוח שבעה ימים בשבוע והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל חמש.

ביקור במוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון ארץ ישראל הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים לחוויה מלמדת ומהנה. המוזיאון הוא ביתם של מגוון חפצים ותערוכות, כולל מטבעות עתיקים, כלי חרס ועוד. ילדים יאהבו לחקור את התערוכות האינטראקטיביות והתוכניות החינוכיות של המוזיאון. המוזיאון פתוח שבעה ימים בשבוע והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 18.

יש המון פעילויות מהנות וחינוכיות לילדים לעשות בתל אביב. מביקור בגן החיות ועד לחקר יפו העתיקה, יש שפע של אטרקציות לשעשע את הילדים. למידע נוסף על מה לעשות בתל אביב, עיין בדף ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן