דף הבית » הכי חם » מה לעשות עם ילדים בירושלים

מה לעשות עם ילדים בירושלים

מה לעשות עם ילדים בירושלים

חקור את האתרים ההיסטוריים של ירושלים

ירושלים היא עיר ספוגת היסטוריה ותרבות, וזה מקום מצוין לקחת ילדים לחקור וללמוד על העבר. בירושלים יש אתרים היסטוריים רבים המתאימים לילדים, ביניהם הכותל המערבי, כנסיית הקבר וכיפת הסלע. אתרים אלה כולם בחינם לביקור, והם מציעים הזדמנות מצוינת ללמד ילדים על ההיסטוריה של העיר.

בקרו במוזיאון ישראל

מוזיאון ישראל הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים בירושלים. במוזיאון יש מגוון רחב של תערוכות, כולל חפצים עתיקים, אמנות מודרנית ותצוגות אינטראקטיביות. במוזיאון יש גם אגף לילדים, המושלם לילדים צעירים יותר. המוזיאון פתוח כל יום למעט שבת, והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 18.

צאו להרפתקה בחוץ

ירושלים מוקפת בטבע יפהפה, ויש שפע של פעילויות חוצות ליהנות מהן עם הילדים. תוכלו לטייל בגבעות מסביב לעיר, לחקור את היערות הסמוכים, או אפילו לצאת לטיול גמלים. יש בעיר גם שפע של פארקים ומגרשי משחקים, כך שתוכלו לתת לילדים להתרוצץ וליהנות.

לחוות את תרבות ירושלים

ירושלים היא מקום נהדר לחוות את התרבות הישראלית. ישנם אירועי תרבות ופסטיבלים רבים לאורך השנה, ואלה מושלמים לילדים. תוכלו גם לבקר במוזיאונים ובגלריות הרבות בעיר, או לצאת לסיור בעיר העתיקה.

בקר בגן החיות

גן החיות התנ"כי בירושלים הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים. גן החיות הוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים ופילים. בגן החיות יש גם פינת ליטוף, כך שהילדים יכולים להתרשם מקרוב עם חלק מהחיות. גן החיות פתוח כל יום למעט שבת, והכניסה לילדים מתחת לגיל 18 חינם.

לך לקניות

ירושלים היא מקום נהדר לעשות בו קניות עם ילדים. יש הרבה שווקים וחנויות בעיר, ותוכלו למצוא הכל ממזכרות ועד בגדים וצעצועים. השווקים הם גם מקום מצוין לטעום מהתרבות המקומית, שכן ניתן למצוא מאכלים מסורתיים ואומנות.

דברים לעשות עם ילדים בירושלים

  • חקור את האתרים ההיסטוריים של ירושלים
  • בקרו במוזיאון ישראל
  • צאו להרפתקה בחוץ
  • לחוות את תרבות ירושלים
  • בקר בגן החיות
  • לך לקניות

ירושלים היא מקום נהדר לקחת בו ילדים, ויש המון פעילויות לשעשע אותם. מסיורים באתרים ההיסטוריים של העיר ועד חווית התרבות ויציאה להרפתקאות בטבע, בירושלים יש משהו לכל אחד. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לקחת בו את ילדיכם, ירושלים היא היעד המושלם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן