דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות עם ילדים בגשם?
מה לעשות עם ילדים בגשם?

מה לעשות עם ילדים בגשם?

פעילויות פנימיות

משחקי לוח

משחקי לוח הם תמיד דרך נהדרת ליהנות ולהעביר את הזמן. בין אם זה משחק קלאסי כמו מונופול או משחק חדש יותר כמו Catan, משחקי לוח יכולים לעזור לבדר את ילדיכם במשך שעות. אתה יכול גם למצוא מגוון של משחקי לוח חינוכיים שיכולים לעזור לילדים שלך ללמוד תוך כדי כיף.

יצירה ואומנות

אומנות ומלאכת יד הם דרך מצוינת להיות יצירתי ולהנות. אתה יכול למצוא מגוון של ערכות יצירה בחנות המקומית שלך המושלמות לימי גשם. אתה יכול גם לעשות אומנות משלך באמצעות פריטים שיש לך בבית. מציור וציור ועד להכנת מטוסי נייר, יש הרבה דרכים להיות יצירתיים בתוך הבית.

סרטים ותוכניות טלוויזיה

סרטים ותוכניות טלוויזיה הם תמיד דרך מצוינת להעביר את הזמן ביום גשום. ניתן למצוא מגוון סרטים ותוכניות טלוויזיה המתאימים לילדים בכל הגילאים. אתה יכול גם למצוא סרטים ותוכניות חינוכיות שיכולים לעזור לילדים שלך ללמוד תוך כדי כיף.

קריאה

קריאה היא דרך מצוינת לבדר את ילדיכם ביום גשום. ניתן למצוא מגוון ספרים לילדים בכל הגילאים. אתה יכול גם למצוא ספרים חינוכיים שיכולים לעזור לילדים שלך ללמוד תוך כדי כיף. קריאה יכולה גם לעזור לילדיכם לפתח את כישורי השפה והאוריינות שלהם.

פעילויות חוץ

טיולי יום גשום

טיולי יום גשומים הם דרך מצוינת לקבל קצת אוויר צח ולהתאמן. תוכלו לקחת את ילדיכם לטיול בשכונה או לפארק סמוך. הקפידו להביא אתכם מטריה וכמה מגפי גשם כדי שהילדים שלכם יוכלו להישאר יבשים.

פיקניק יום גשום

פיקניקים ביום גשום הם דרך מצוינת ליהנות וליהנות בחוץ. אתה יכול לערוך פיקניק בחצר האחורית שלך או בפארק סמוך. הקפידו להביא ציוד גשם ומטריה כדי שהילדים שלכם יוכלו להישאר יבשים.

יום גשום ציד נבלות

ציד נבלות ביום גשום הוא דרך מצוינת להוציא את ילדיכם החוצה ולחקור. אתה יכול ליצור רשימה של פריטים שילדיך יוכלו למצוא או שאתה יכול ליצור רשימה של משימות שיבצעו אותם. הקפידו להביא ציוד גשם ומטריה כדי שהילדים שלכם יוכלו להישאר יבשים.

גינון ביום גשום

גינון ביום גשום הוא דרך מצוינת להוציא את ילדיכם החוצה ולחקור את הטבע. אתה יכול לשתול פרחים, ירקות או עשבי תיבול בחצר האחורית שלך או בפארק סמוך. הקפידו להביא ציוד גשם ומטריה כדי שהילדים שלכם יוכלו להישאר יבשים.

ימים גשומים יכולים להוות אתגר להורים לבדר את ילדיהם. אבל עם קצת יצירתיות, אתה יכול למצוא שפע של פעילויות מהנות לעשות עם הילדים שלך בגשם. ממשחקי לוח ואומנויות ומלאכות לטיולים ביום גשום וצייד נבלות, יש הרבה דרכים לשעשע את ילדיכם וללמוד ביום גשום. למידע נוסף על פעילויות לילדים ביום גשום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן