דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים?
מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים?

מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים?

לתרום לארגון צדקה

תרומת הטלפון הסלולרי הישן שלך לארגון צדקה היא דרך מצוינת להחזיר לקהילה. ישנם ארגונים רבים המקבלים תרומות טלפונים סלולריים, כמו טלפונים סלולריים לחיילים, המספק טלפונים סלולריים לאנשי צבא פרוסים כדי שיוכלו לשמור על קשר עם משפחותיהם. ארגוני צדקה אחרים, כמו HopeLine מ-Verizon, אוספים טלפונים סלולריים משומשים לשיפוץ ולתרום לקורבנות של אלימות במשפחה.

תמכור את זה

אם אתה מחפש להרוויח קצת יותר מזומן, אתה יכול למכור את הטלפון הסלולרי הישן שלך. ישנם מספר אתרים מקוונים, כגון Gazelle ו-eBay, המאפשרים לך לרשום את הטלפון שלך למכירה. אתה יכול גם לבדוק עם חנויות משכון מקומיות או חנויות אלקטרוניקה כדי לראות אם הם מעוניינים לקנות את הטלפון שלך.

למחזר את זה

אם אתה לא רוצה לתרום או למכור את הטלפון הסלולרי הישן שלך, אתה תמיד יכול למחזר אותו. חנויות אלקטרוניקה רבות, כמו Best Buy, מציעות מיחזור טלפונים סלולריים בחינם. אתה יכול גם לבדוק עם סוכנות ניהול הפסולת המקומית שלך כדי לראות אם הם מציעים שירותי מיחזור טלפונים סלולריים. מיחזור הטלפון הסלולרי הישן שלך הוא דרך מצוינת לעזור לסביבה.

השתמש בו מחדש

אם אתה מרגיש יצירתי, אתה יכול ליישם מחדש את הטלפון הסלולרי הישן שלך למשהו חדש. לדוגמה, אתה יכול להפוך אותו למסגרת תמונה דיגיטלית או למצלמת אבטחה ביתית. לחלופין, אם אתה מרגיש באמת שאפתן, אתה יכול אפילו לנסות להפוך אותו לרובוט תוצרת בית.

תמסור את זה

אם אתה לא רוצה לשמור את הטלפון הסלולרי הישן שלך, אתה תמיד יכול לתת אותו. אתה יכול לתת אותו לחבר או לבן משפחה שאולי יזדקק לו, או שאתה יכול לתרום אותו לבית ספר או לארגון קהילתי. מסירת הטלפון הסלולרי הישן שלך היא דרך מצוינת לעזור למישהו במצוקה.

השתמש בו כגיבוי

אם אתה לא רוצה להיפטר מהטלפון הסלולרי הישן שלך, אתה תמיד יכול להשתמש בו כגיבוי. אתה יכול לשמור אותו במכונית שלך או בבית למקרה שהסוללה הראשית שלך נגמרת או יתקלקל. בדרך זו, תמיד יהיה לך טלפון גיבוי למקרה חירום.

לא משנה מה תחליט לעשות עם הטלפון הסלולרי הישן שלך, חשוב לזכור למחוק את כל הנתונים האישיים שלך לפני שאתה מוסר אותם או ממחזר אותם. זה יעזור לשמור על המידע האישי שלך בטוח.

למידע נוסף על מה לעשות עם הטלפון הסלולרי הישן שלך, עיין במאמר זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן