דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות עם חמאת בוטנים?
מה לעשות עם חמאת בוטנים?

מה לעשות עם חמאת בוטנים?

כריכי חמאת בוטנים וג'לי

כריך חמאת בוטנים וג'לי הקלאסי הוא מרכיב עיקרי בזיכרונות ילדות. השילוב הטעים הזה של טעמים מתוקים ומלוחים בטוח ישמח כל חיך. כדי להכין PB&J קלאסי, פשוט מורחים חמאת בוטנים על פרוסת לחם אחת וג'לי על השנייה. מניחים את שתי הפרוסות יחד ונהנים! לאפשרות בריאה יותר, השתמשו בלחם מחיטה מלאה ובחמאת בוטנים טבעית.

עוגיות חמאת בוטנים

עוגיות חמאת בוטנים הן פינוק קלאסי שניתן ליהנות ממנו לכל הגילאים. כדי להכין אותם, פשוט קרם יחד חמאה, סוכר, חמאת בוטנים וביצה. לאחר מכן מוסיפים פנימה קמח, סודה לשתייה וקורט מלח. מגלגלים את הבצק לכדורים קטנים ומניחים על תבנית עם נייר אפייה. אופים 8-10 דקות ונהנים!

שייק חמאת בוטנים

שייקים של חמאת בוטנים הם דרך טעימה ומזינה להתחיל את היום. פשוט מערבבים בננה, חופן תרד, כדור חמאת בוטנים וכוס חלב שקדים. הוסיפו כף דבש למתיקות, ויש לכם ארוחת בוקר טעימה ובריאה!

טוסט חמאת בוטנים ובננה

טוסט חמאת בוטנים ובננה הוא חטיף מהיר וקל שניתן ליהנות ממנו בכל שעה ביום. פשוט מורחים חמאת בוטנים על פיסת טוסט, מעליהם פרוסות בננה ומפזרים קורט קינמון. תהנה!

פנקייק חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס

פנקייק חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס הם פינוק ארוחת בוקר דקדנטי וטעים. כדי להכין אותם, פשוט טורפים יחד קמח, אבקת אפייה, סוכר וקורט מלח. לאחר מכן מוסיפים פנימה חמאה מומסת, ביצים וחלב. מערבבים פנימה כדור חמאת בוטנים וחופן שוקולד צ'יפס. מבשלים את הלביבות על מחבת פסים חמה ונהנים!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן