דף הבית » הכי חם » מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?
מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

פעילויות לילדים ביום הבחירות

יום הבחירות הוא יום מיוחד, אבל יכול להיות קשה להעסיק את הילדים. עם ההתרגשות של היום, חשוב לשמור אותם מעורבים ומעודכנים. הנה כמה רעיונות שיעזרו להם לבדר ולהיות מעודכן.

צור תא הצבעה

יצירת תא הצבעה היא דרך מהנה לגרום לילדים להיות מעורבים בתהליך הבחירות. אתה יכול לגרום להם להכין פתקי הצבעה משלהם, או שאתה יכול להדפיס כאלה מהאינטרנט. בקש מהם להצביע עבור המועמד המועדף עליהם, או שאתה יכול להמציא מועמדים משלהם. זוהי דרך מצוינת ללמד אותם על תהליך הבחירות ולעורר אותם בהצבעה.

עשה מלאכת יום הבחירות

הכנת מלאכת יד היא דרך מצוינת להעסיק את הילדים ביום הבחירות. אתה יכול לגרום להם ליצור דגלים, באנרים או שלטים כדי להראות את תמיכתם במועמד האהוב עליהם. אתה יכול גם לגרום להם להכין מדבקות "הצבעתי" משלהם. זוהי דרך מצוינת לגרום להם להיות מעורבים בתהליך הבחירות ולהראות את תמיכתם.

ערכו בחירות מדומות

עריכת בחירות מדומה היא דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים בתהליך הבחירות. בקש מהם לבחור את המועמד המועדף עליהם ואז בקש מהם להצביע על מי לדעתם צריך לזכות. זוהי דרך מצוינת ללמד אותם על תהליך הבחירות ולגרום להם להתרגש מההצבעה.

צפו בסיקור הבחירות

צפייה בסיקור בחירות היא דרך מצוינת לעדכן את הילדים על תהליך הבחירות. אתה יכול לצפות בסיקור החדשותי או שאתה יכול לצפות בסרטונים ביוטיוב. זוהי דרך מצוינת לעדכן אותם ולרגש אותם לקראת הבחירות.

יום הבחירות הוא יום מיוחד וחשוב לשמור על מעורבות ומידע על הילדים. עם רעיונות אלה, אתה יכול לבדר אותם ולהתעדכן לגבי תהליך הבחירות.

סיכום

יום הבחירות הוא יום מיוחד וחשוב לשמור על מעורבות ומידע על הילדים. עם רעיונות אלה, אתה יכול לבדר אותם ולהתעדכן לגבי תהליך הבחירות. אתה יכול גם לבדוקביוטיוב לרעיונות נוספים כיצד לבדר ולעדכן את הילדים ביום הבחירות.

  • צור תא הצבעה
  • לעשות מלאכת יום בחירות
  • ערכו בחירות מדומה
  • צפו בסיקור הבחירות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן