דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות עם דייר שלא משלם את דמי הבית?
מה לעשות עם דייר שלא משלם את דמי הבית?

מה לעשות עם דייר שלא משלם את דמי הבית?

מבוא

זה יכול להיות מתסכל מאוד כאשר דייר לא משלם את דמי הבית שלו. כבעל בית או מנהל נכס, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על עצמך ועל הרכוש שלך. במאמר זה, נדון במה לעשות כאשר דייר אינו משלם את דמי הבית.

צעדים שיש לנקוט כאשר דייר אינו משלם את דמי הבית

1. שלח הודעה על אי תשלום

הצעד הראשון הוא שליחת הודעה על אי תשלום. יש לשלוח זאת לדייר בכתב, בדואר או במייל. ההודעה צריכה לכלול את סכום דמי השכירות לפירעון, את התאריך שבו הגיעה ותאריך שליחת ההודעה. היא צריכה לכלול גם אזהרה שאם דמי השכירות לא ישולמו עד תאריך מסוים, המשכיר רשאי לנקוט בצעדים משפטיים.

2. מעקב באמצעות שיחת טלפון

לאחר שליחת הודעת אי התשלום, חשוב לעקוב בשיחת טלפון. זה ייתן לדייר הזדמנות להסביר מדוע לא שילם את דמי הבית ולעשות סידורי תשלום. אם השוכר אינו מסוגל לשלם, המשכיר יכול לדון באפשרויות אחרות, כגון תוכנית תשלומים או הפחתת שכר דירה.

3. שקול צעדים משפטיים

אם השוכר עדיין מסרב לשלם את דמי הבית, ייתכן שהמשכיר יצטרך לשקול צעדים משפטיים. זה יכול לכלול הגשת הודעת פינוי, הגשת תביעה משפטית או נקיטת צעדים משפטיים אחרים. חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני נקיטת צעדים משפטיים.

סיכום

התמודדות עם דייר שלא ישלם את דמי הבית שלו עלולה להיות מצב קשה ומתסכל. חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על עצמך ועל רכושך. שליחת הודעה על אי תשלום, מעקב בשיחת טלפון ובחינת צעדים משפטיים הם כל הצעדים שניתן לנקוט כאשר דייר אינו משלם את דמי הבית. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן