דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות עם ג'ינג'ר?
מה לעשות עם ג'ינג'ר?

מה לעשות עם ג'ינג'ר?

מה זה ג'ינג'ר?

ג'ינג'ר הוא ירק שורש שמקורו בדרום מזרח אסיה. הוא בן למשפחת ה-Zingiberaceae, הכוללת גם כורכום והל. לג'ינג'ר יש טעם וארומה חריפים, והוא משמש לעתים קרובות בבישול ואפייה. הוא משמש גם לרפואה בשל תכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי החמצון.

שימושים לג'ינג'ר

בישול ואפייה

ג'ינג'ר יכול לשמש במגוון מנות, ממלוח ועד מתוק. הוא משמש לעתים קרובות במטבח האסייתי, כגון מוקפצים, קארי ומרקים. זה יכול לשמש גם כדי להוסיף טעם למאפים, כגון ג'ינג'ר, עוגיות ועוגות.

שימושים רפואיים

ג'ינג'ר כבר זמן רב בשימוש ברפואה המסורתית לטיפול במגוון מחלות. הוא ידוע בתכונות האנטי דלקתיות והנוגדות חמצון שלו, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולחזק את המערכת החיסונית. ג'ינג'ר משמש גם לטיפול בבחילות, הפרעות עיכול ובעיות עיכול אחרות.

איך לאחסן ג'ינג'ר

ניתן לשמור ג'ינג'ר במקרר עד שלושה שבועות. ניתן גם להקפיא עד שישה חודשים. להקפאה, מקלפים ומגררים את הג'ינג'ר ומאחסנים אותו בכלי אטום.

היתרונות הבריאותיים של ג'ינג'ר

ג'ינג'ר עשיר בויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין C, מגנזיום ואשלגן. הוא גם עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן מפני מחלות. מחקרים הראו שג'ינג'ר יכול לעזור להפחית בחילות, לשפר את העיכול ולהפחית את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים.

מתכונים באמצעות ג'ינג'ר

  • ג'ינג'ר-שום מוקפץ
  • עוגיות ג'ינג'ר-מולסה
  • ג'ינג'ר-ליים סלמון
  • אורז ג'ינג'ר-קוקוס
  • מרק ג'ינג'ר-גזר
  • עוגת ג'ינג'ר

ג'ינג'ר הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב לקבלת רעיונות נוספים על מה לעשות עם ג'ינג'ר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן