דף הבית » יותר » מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

בקבוקי פלסטיק נמצאים בכל מקום. הם משמשים לאריזת כל דבר, ממים ועד סודה לשמפו. אבל מה אתה עושה איתם ברגע שאתה מסיים איתם? במקום לזרוק אותם, למה לא לעשות בהם שימוש חוזר או למחזר? הנה כמה דרכים יצירתיות לעשות בדיוק את זה.

צור אמנות

ניתן להשתמש בבקבוקי פלסטיק ליצירת כל מיני אומנות. אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור פסלים, תכשיטים ואפילו פסיפסים. כל מה שאתה צריך זה כמה כלים בסיסיים וקצת יצירתיות. אתה יכול למצוא הרבה מדריכים באינטרנט כדי להתחיל.

להכין ריהוט

תאמינו או לא, אפשר להשתמש בבקבוקי פלסטיק לייצור רהיטים. אתה יכול להשתמש בהם לייצור כיסאות, שולחנות ואפילו ספות. כל מה שאתה צריך זה כמה כלים בסיסיים וקצת ידע. אתה יכול למצוא הרבה מדריכים באינטרנט כדי להתחיל.

מיחזור בקבוקי פלסטיק

מיחזור בקבוקי פלסטיק היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית את ההשפעה הסביבתית שלך. ניתן למחזר את רוב בקבוקי הפלסטיק ולהפוך אותם למוצרים חדשים. אתה יכול לקחת אותם למרכז המיחזור המקומי שלך או למצוא תוכנית מיחזור באזור שלך.

שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק

שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק הוא עוד דרך מצוינת להפחית את ההשפעה הסביבתית שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי לאחסן מזון, להכין אומנות, או אפילו להשתמש בהם כאדניות. יש המון דרכים לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק, אז תהיו יצירתיים ומצאו דרך שמתאימה לכם.

סיכום

בקבוקי פלסטיק נמצאים בכל מקום, אבל זה לא אומר שאתה צריך לזרוק אותם. יש הרבה דרכים לעשות בהם שימוש חוזר ולמחזר אותם, מיצירת אמנות ועד לייצור רהיטים. אז בפעם הבאה שתסיימו עם בקבוק פלסטיק, אל תזרקו אותו. השתמש שוב או ממחזר אותו במקום זאת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה במדריך ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן