דף הבית » לא להאמין » מה לעשות עם אולד בילס?

מה לעשות עם אולד בילס?

מה לעשות עם אולד בילס?

מה לעשות עם אולד בילס?

שטרות ישנים עלולים להוות מטרד, אך חשוב לדעת כיצד להשליך אותם נכון. בין אם אתם מתמודדים עם חשבונות נייר או חשבונות דיגיטליים, יש כמה צעדים שעליך לנקוט כדי להבטיח שהמידע שלך מאובטח ושהחשבונות שלך יסולקו כהלכה.

שטרות נייר

אם אתם עוסקים בשטרות נייר, הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם היא לגרוס אותם. זה יבטיח שהמידע האישי שלך לא יהיה נגיש לכל מי שעשוי להיתקל בחשבון. אתה יכול לרכוש מגרסת נייר או לקחת את החשבונות לחנות מקומית לציוד משרדי המציעה שירותי גריסה. לאחר גריסה של השטרות, תוכלו להשליך אותם לפח.

שטרות דיגיטליים

אם אתם עוסקים בחשבונות דיגיטליים, הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם היא למחוק אותם. ודא שאתה מוחק את החשבונות מכל חשבונות דוא"ל, חשבונות אחסון בענן או חשבונות אחסון דיגיטליים אחרים שיש לך. בנוסף, עליך למחוק כל גיבוי של החשבונות שאוחסנת בכונן קשיח חיצוני או בהתקן אחסון אחר.

טיפים לסילוק שטרות ישנים

בעת סילוק שטרות ישנים, יש כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • הקפד לגרוס שטרות נייר לפני השלכתם.
  • מחק חשבונות דיגיטליים מכל החשבונות והתקני האחסון.
  • הקפד למחוק גיבויים של השטרות שאולי שאמרת.
  • אם אתם נפטרים ממספר רב של שטרות, שקול להשתמש בשירות גריסה מקצועי.
  • בדוק עם הממשל המקומי שלך כדי לראות אם יש תקנות מיוחדות לסילוק שטרות ישנים.

סילוק שטרות ישנים יכולה להיות טרחה, אך חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להבטיח שהמידע האישי שלך מאובטח. על ידי ביצוע הטיפים המפורטים לעיל, אתה יכול להיות בטוח שהשטרות הישנים שלך נפטרים כראוי. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי איך להיפטר משטרות ישנים, תוכל לצפות בסרטון זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן