דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות נגד שיעול בלילה
מה לעשות נגד שיעול בלילה

מה לעשות נגד שיעול בלילה

1. הישארו לחות

שתייה מרובה של נוזלים במהלך היום חשובה לשמירה על לחות ועוזרת לדלל את הריר. זה יקל על השיעול והגירוש. שמירה על לחות יכולה גם לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית גירוי. שאפו לשתות 8-10 כוסות מים בכל יום.

2. השתמשו במכשיר אדים

שימוש במכשיר אדים בחדר השינה שלך יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר. זה יכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון ולהקל על הנשימה. הקפד לנקות את מכשיר האדים שלך באופן קבוע כדי למנוע צמיחה של חיידקים ועובש.

3. קח מקלחת חמה

מקלחת חמה לפני השינה יכולה לעזור להפחית את הגודש ולהקל על הנשימה. האדים מהמקלחת יכולים לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הגירוי בגרון.

4. השתמשו בשטיפת מלח

שימוש במי מלח יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על שיעול ריר. ערבבו 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים והשתמשו במזרק נורה כדי לשטוף את האף והגרון. זה יכול לעזור להפחית את הגודש ולהקל על הנשימה.

5. נסו תרופות ללא מרשם

ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית שיעול בלילה. אלה כוללים מדכאי שיעול, נוגדי גודש ואנטי-היסטמינים. הקפד לקרוא את התוויות בעיון ולפעול לפי הוראות השימוש.

6. הימנע מחומרים מגרים

נסו להימנע מדברים שיכולים לגרות את הגרון ולהחמיר את השיעול. זה כולל עישון, אבק, קשקשים של חיות מחמד וריחות חזקים. אם יש לך אלרגיות, נסה לשמור על חלונות סגורים והשתמש במטהר אוויר כדי להפחית אלרגנים באוויר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן