דף הבית » לא להאמין » מה לעשות נגד צרבת? תרופת סבתא
מה לעשות נגד צרבת? תרופת סבתא

מה לעשות נגד צרבת? תרופת סבתא

מהי צרבת?

צרבת היא תחושת צריבה בחזה הנגרמת על ידי חומצת קיבה החוזרת אל הוושט. הוושט הוא הצינור המוביל מזון מהפה לקיבה. תסמינים של צרבת כוללים כאבים בחזה, צריבה בגרון וקושי בבליעה.

תרופת סבתא לצרבת

תרופת סבתא היא תרופה טבעית לצרבת. הוא עשוי משילוב של עשבי תיבול ומרכיבים אחרים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול. המרכיבים העיקריים ברפואת סבתא הם ג'ינג'ר, שומר ונענע. צמחי מרפא אלו עוזרים להפחית דלקת במערכת העיכול ויכולים לספק הקלה בצרבת.

ג'ינג'ר

ג'ינג'ר הוא שורש ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול. זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית חומצת קיבה. זה יכול גם להפחית בחילות והקאות הקשורות לצרבת.

שׁוּמָר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול. זהו נוגד חומצה טבעי ויכול לסייע בהפחתת חומצת הקיבה. זה יכול גם להפחית נפיחות וגזים הקשורים לצרבת.

מִנתָה

מנטה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול. זה נוגד עוויתות טבעי ויכול לעזור להפחית חומצת קיבה. זה יכול גם להפחית בחילות והקאות הקשורות לצרבת.

כיצד להשתמש בתרופת סבתא לצרבת

ניתן להשתמש בתרופת סבתא לטיפול בצרבת בכמה דרכים. ניתן לקחת אותו כתה, תמיסת או כמוסה.

שיטה הוראות
תה חולטים כפית אחת מעשבי התיבול בכוס מים רותחים למשך 10 דקות. מסננים ושותים עד 3 פעמים ביום.
לִצְבּוֹעַ קח 1 כפית מהתמיסה עד 3 פעמים ביום.
כּמוּסָה קח כמוסה אחת עד 3 פעמים ביום.

ניתן ליטול תרופת סבתא לפני או אחרי הארוחות כדי להפחית את תסמיני הצרבת. חשוב לשתות הרבה מים בעת נטילת תרופת סבתא כדי לעזור לשטוף את חומצת הקיבה. תרופת סבתא היא תרופה טבעית לצרבת שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. זה יכול לספק הקלה בסימפטומים של צרבת וניתן לקחת אותו בכמה דרכים. אם אתה חווה צרבת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופות טבעיות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן