דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות נגד הצטננות?
מה לעשות נגד הצטננות?

מה לעשות נגד הצטננות?

מנוחה

מנוחה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להילחם בהצטננות. כאשר אתה חולה, הגוף שלך זקוק ליותר אנרגיה כדי להדוף את הנגיף. על ידי מנוחה מרובה, אתה נותן לגוף שלך את האנרגיה הדרושה כדי להדוף את הזיהום. נסו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה ותנו תנומות במהלך היום אם תצטרכו.

שתו הרבה נוזלים

כאשר אתה מצונן, חשוב לשמור על לחות. שתייה מרובה של נוזלים תעזור לדלל את הליחה בגופך ותקל על הוצאתו. זה גם יעזור לשטוף את הנגיף מהמערכת שלך. שתו הרבה מים, תה צמחים ונוזלים אחרים כדי לשמור על לחות.

השתמש במכשיר אדים

שימוש במכשיר אדים יכול לעזור להקל על תסמיני הצטננות. האוויר הלח יעזור לשחרר את הריר במעברי האף שלך ויקל על הוצאתו. זה גם יעזור להרגיע את הגרון ולהפחית שיעול. הקפד לשמור על מכשיר האדים נקי כדי למנוע התפשטות חיידקים.

קח ויטמין סי

ויטמין C הוא רכיב תזונתי חיוני שיכול לעזור לחיזוק המערכת החיסונית שלך. נטילת תוסף ויטמין C יכולה לעזור להפחית את משך ההצטננות ולהפוך את התסמינים פחות חמורים. אתה יכול גם לקבל ויטמין C מפירות הדר, פלפלים וברוקולי.

לגרגר עם מי מלח

גרגור עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות. מי המלח עוזרים להפחית את הדלקת בגרון ולשחרר את הריר. כדי לגרום לגרגור מי מלח, ערבבו 1 כפית מלח בכוס מים חמימים וגרגרו במשך 30 שניות. עשה זאת מספר פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של הצטננות.

קח תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות. תרופות אלו כוללות נוגדי גודש, אנטיהיסטמינים ומשככי כאבים. הקפד לקרוא את ההוראות בעיון ולעקוב אחר הוראות המינון. אם התסמינים שלך נמשכים, שוחח עם הרופא שלך לגבי טיפולים אחרים.

אם יש לך הצטננות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את התסמינים ולהיפטר ממנו במהירות. מנוחה, שתיית נוזלים מרובה, שימוש במכשיר אדים, נטילת ויטמין C, גרגור עם מי מלח ונטילת תרופות ללא מרשם, כל אלה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הצטננות. צפה בסרטון זה כדי ללמוד עוד כיצד לטפל בהצטננות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן