דף הבית » יותר » מה לעשות לאחר הורדת גבס על פרק היד

מה לעשות לאחר הורדת גבס על פרק היד

מה לעשות לאחר הורדת גבס על פרק היד

מה לעשות לאחר הורדת גבס על פרק היד

הורדת גבס על פרק כף היד יכולה להיות חוויה מרתיעה. לאחר שבועות או חודשים של קביעת פרק כף היד שלך, אתה עשוי להיות להוט לחזור לפעילות הרגילה שלך. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להבטיח ששורש כף היד שלך מטופל כראוי ושלא תפצע אותו שוב. במאמר זה, נדון במה לעשות לאחר הסרת גבס על פרק כף היד, כולל כיצד לטפל בעור וכיצד למנוע פציעות עתידיות.

טיפול בעור לאחר הסרת גבס

העור שמתחת לגבס עשוי להיות יבש, מתקלף וחסר צבע. כדי לעזור לעור להתאושש, חשוב להעניק לו לחות באופן קבוע. אתה יכול להשתמש בקרם לחות או קרם לחות כדי לעזור לשמור על לחות העור. בנוסף, עליך להימנע מחשיפת העור לאור שמש ישיר או לטמפרטורות קיצוניות.

הפעלת פרק כף היד לאחר הורדת גבס

לאחר כריתת הגבס, חשוב להתחיל להפעיל את פרק כף היד כדי לעזור לו להחזיר את הכוח והגמישות. התחל עם תרגילי מתיחה עדינים והגבר בהדרגה את העוצמה ככל ששורש כף היד שלך מתחזק. אתה יכול גם להשתמש במתאמן אחיזת יד כדי לעזור לחזק את השרירים בפרק כף היד שלך.

מניעת פציעות עתידיות

על מנת למנוע פציעות עתידיות, חשוב לענוד סד או סד בעת עיסוק בפעילויות שעלולות לסכן את פרק כף היד. בנוסף, עליך להימנע מפעילויות הדורשות תנועות חוזרות, כגון הקלדה או ספורט. לבסוף, חשוב לעשות הפסקות קבועות כדי לתת מנוחה לשורש כף היד.

סיכום

הורדת גבס על פרק כף היד יכולה להיות חוויה מרתיעה. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להבטיח ששורש כף היד שלך מטופל כראוי ושלא תפצע אותו שוב. כדי לעזור לעור להתאושש, חשוב להעניק לו לחות באופן קבוע. בנוסף, חשוב להתחיל להפעיל את פרק כף היד כדי לעזור לו להחזיר את הכוח והגמישות. לבסוף, חשוב לענוד סד או סד בעת עיסוק בפעילויות שעלולות לסכן את פרק כף היד ולקחת הפסקות קבועות כדי לתת מנוחה לשורש כף היד. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן