דף הבית » לא להאמין » מה לעשות כשמתייבשים?
מה לעשות כשמתייבשים?

מה לעשות כשמתייבשים?

הישארו לחות

כאשר אתה מתייבש, חשוב לשמור על לחות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שתיית מים מרובה במהלך היום. מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום. אתה יכול גם לשתות נוזלים אחרים כגון משקאות ספורט, מיצי פירות ותה צמחים. אתה יכול גם לאכול מזונות עם תכולת מים גבוהה. אלה כוללים פירות וירקות כמו אבטיח, מלפפונים ותותים. אכילת מזונות אלו יכולה לעזור לך לשמור על לחות ולספק לך חומרים מזינים חיוניים.

הימנע ממשקאות מייבשים

חשוב להימנע ממשקאות שיכולים לתרום להתייבשות. אלה כוללים משקאות המכילים קפאין כמו קפה וסודה. כמו כן יש להימנע ממשקאות אלכוהוליים מכיוון שהם עלולים לגרום להתייבשות.

שתו נוזלים לפני, במהלך ואחרי אימון

חשוב לשתות נוזלים לפני, במהלך ואחרי פעילות גופנית. זה יעזור לך לשמור על לחות ולמנוע התייבשות. מומלץ לשתות 8 אונקיות מים כל 15 דקות במהלך פעילות גופנית.

הימנע מטמפרטורות קיצוניות

חשוב להימנע מטמפרטורות קיצוניות כאשר אתה מתייבש. זה כולל טמפרטורות חמות וקרות. כשחם בחוץ, חשוב להישאר בצל וללבוש בגדים קלים. כשקר בחוץ, חשוב ללבוש שכבות של בגדים כדי לשמור על חום הגוף.

שתו מים לפני השינה

שתיית מים לפני השינה יכולה לעזור לך לשמור על לחות לאורך כל הלילה. מומלץ לשתות 8 אונקיות מים לפני השינה. זה יעזור לך לשמור על לחות ולמנוע התייבשות.

ראה רופא

אם אתה מרגיש מאוד יבש ומיובש, חשוב לפנות לרופא. הם יכולים לעזור לך לקבוע את הסיבה להתייבשות שלך ולספק לך טיפול. אם אתם מרגישים יבשים ומיובשים, חשוב לשמור על לחות ולהימנע ממשקאות מייבשים. כמו כן, חשוב לשתות נוזלים לפני, במהלך ואחרי פעילות גופנית ולהימנע מטמפרטורות קיצוניות. שתיית מים לפני השינה יכולה גם לעזור לך לשמור על לחות. אם אתה מרגיש מאוד יבש ומיובש, חשוב לפנות לרופא. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן