דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות כשמישהו מתעסק איתך

מה לעשות כשמישהו מתעסק איתך

מה לעשות כשמישהו מתעסק איתך

מה לעשות כשמישהו מתעסק איתך

אף אחד לא אוהב שמתעסקים איתו. בין אם זה בריון בבית הספר, עמית לעבודה או זר, חשוב לדעת איך להגיב כשמישהו מתעסק איתך. הנה כמה טיפים איך להתמודד עם המצב.

תישאר רגוע

הדבר הראשון שצריך לעשות כשמישהו מתעסק איתך הוא להישאר רגוע. זה טבעי להרגיש כעס או פחד, אבל נסו לקחת כמה נשימות עמוקות ולהתמקד במצב. הזכר לעצמך שיש לך את הכוח לבחור איך אתה מגיב.

העריכו את המצב

לאחר שלקחתם כמה רגעים להירגע, העריכו את המצב. האם האדם מהווה איום על ביטחונך? הם מנסים להפחיד אותך? האם הם מנסים להתחיל ריב? ידיעת התשובה לשאלות אלו יכולה לעזור לך להחליט כיצד להגיב.

להציב גבולות

לאחר הערכת המצב, חשוב להציב גבולות. תן לאדם לדעת שההתנהגות שלו לא מקובלת ושלא תסבול אותה. היו תקיפים אך מנומסים. אתה לא צריך להיות אגרסיבי או מתעמת, אבל אתה צריך להבהיר שלא יתעסקו איתך.

תקבל עזרה

אם האדם ממשיך להתעסק איתך, חשוב לקבל עזרה. שוחח עם מבוגר מהימן או התקשר למשטרה במידת הצורך. אל תפחד לפנות לעזרה אם אתה מרגיש מאוים או לא בטוח.

הגן על עצמך

לבסוף, חשוב להגן על עצמך. אם האדם מהווה איום על ביטחונך, נקוט בצעדים כדי להגן על עצמך. זה יכול להיות התחמקות מהאדם, לשאת תרסיס פלפל או לקחת שיעורי הגנה עצמית. אף אחד לא צריך להתמודד עם מישהו שמתעסק איתו. אם אתה מוצא את עצמך במצב זה, זכור להישאר רגוע, להעריך את המצב, להציב גבולות, לקבל עזרה ולהגן על עצמך. כדי ללמוד עוד על איך להגן על עצמך מפני פגיעה, בדוק את סרטון ההגנה העצמית הזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן