דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות כשמוצאים רימות בבית

מה לעשות כשמוצאים רימות בבית

מה לעשות כשמוצאים רימות בבית

מהן רימות?

רימות הן זחלים של זבובים. הם קטנים, לבנים וחסרי רגליים, והם ניזונים מחומרים אורגניים כמו שאריות מזון, פסולת בעלי חיים וצמחים מתכלים. ניתן למצוא רימות במקומות רבים, כולל בבית שלך.

כיצד לזהות רימות

קל לזהות רימות. הם קטנים, לבנים וללא רגליים. הם עשויים להימצא באזורים שבהם מאוחסן מזון, כגון במטבח, במזווה או במקרר. הם עשויים להימצא גם באזורים שבהם יש חומר אורגני מתכלה, כגון באשפה, בקומפוסט או בפסולת של חיות מחמד.

איך להיפטר מהרימות

הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרימות היא להסיר את מקור הנגיעות. משמעות הדבר היא ניקוי כל שאריות מזון, פסולת חיות מחמד או חומר אורגני מתכלה אחר. לאחר הסרת מקור הנגיעות, הרימות ימותו. אם ההדבקה חמורה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בקוטל חרקים כדי להרוג את הרימות. הקפד לקרוא את התווית בעיון ולפעול לפי ההוראות.

כיצד למנוע רימות

הדרך הטובה ביותר למנוע רימות היא לשמור על ביתכם נקי וללא שאריות מזון, פסולת חיות מחמד ושאר חומר אורגני מתכלה. הקפד לנקות מיד כל שפיכה או בלגן, ואחסן מזון במיכלים אטומים. אתה יכול גם להשתמש בקוטלי חרקים כדי למנוע כניסת רימות לביתך. הקפד לקרוא את התווית בעיון ולפעול לפי ההוראות.

סיכום

רימות הן מזיק ביתי נפוץ. ניתן לזהות אותם לפי גופם הקטן, הלבן וחסר הרגליים. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרימות היא להסיר את מקור הנגיעות. הדרך הטובה ביותר למנוע רימות היא לשמור על הבית נקי וללא שאריות מזון, פסולת של חיות מחמד וחומרים אורגניים מתכלים אחרים. אם ההדבקה חמורה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בקוטל חרקים כדי להרוג את הרימות. הקפד לקרוא את התווית בעיון ולפעול לפי ההוראות. למידע נוסף, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן