דף הבית » טופ 10 » מה לעשות כשחותכים אותך בסכין

מה לעשות כשחותכים אותך בסכין

מה לעשות כשחותכים אותך בסכין

מה לעשות כשחותכים אותך בסכין

כאשר חותכים אותך בסכין, חשוב לנקוט בצעדים הנכונים כדי לעצור את הדימום ולמנוע זיהום. לדעת מה לעשות במצב זה יכול לעזור לך למנוע פציעה נוספת ולשמור עליך בטוח.

צעדים שיש לנקוט כאשר אתה נחתך בסכין

כאשר חותכים אותך בסכין, הצעד הראשון הוא לעצור את הדימום. הפעל לחץ ישיר על הפצע בעזרת מטלית נקייה או תחבושת. אם הדימום לא מפסיק, פנה מיד לטיפול רפואי. לאחר שהדימום נפסק, נקה את הפצע במים וסבון. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שאולי חדרו לפצע.

מניעת זיהום

לאחר שהפצע נקי, מרחו על הפצע משחה אנטיביוטית. זה יעזור למנוע זיהום. כסו את הפצע בתחבושת או גזה סטרילית. החלף את התחבושת מדי יום ושמור על הפצע נקי.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם הפצע עמוק, או אם הוא אינו מחלים כראוי, פנה לטיפול רפואי. רופא יכול להעריך את הפצע ולקבוע אם יש צורך בתפרים. אם הפצע הופך לאדום, נפוח או כואב, פנה לטיפול רפואי. אלו סימנים לזיהום ומצריכים טיפול רפואי.

מניעת פציעות סכין

הדרך הטובה ביותר למנוע פציעות סכין היא לנקוט זהירות בעת הטיפול בסכינים. הרחיקו תמיד סכינים מהישג ידם של ילדים ולעולם אל תשתמשו בסכין כשדעתכם מוסחת או עייפה. בעת שימוש בסכין, תמיד חתוך מהגוף והרחיק את האצבעות מהלהב. אם אתה משתמש בסכין חדה, השתמש בקרש חיתוך כדי להגן על הידיים שלך ועל הלהב. למידע נוסף על בטיחות סכינים, עיין בסרטון זה בנושא בטיחות סכינים . למידע נוסף על פציעות סכין, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן