דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות כשהמקרר שלך לא עובד
מה לעשות כשהמקרר שלך לא עובד

מה לעשות כשהמקרר שלך לא עובד

בדוק את מקור הכוח

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר המקרר שלך מפסיק לעבוד הוא לבדוק את מקור החשמל. ודא שכבל החשמל מחובר היטב לשקע ושהשקע מקבל חשמל. אם השקע אינו מקבל חשמל, בדוק את מפסק המעגל או את תיבת הנתיכים כדי לוודא שהמעגל אינו מקולקל או מפוצץ. אם המעגל נתקע או התפוצץ, אפס אותו או החלף את הפתיל ולאחר מכן בדוק אם המקרר פועל.

בדוק את הגדרות הטמפרטורה

אם מקור הכוח פועל, השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות הטמפרטורה. ודא שהגדרות הטמפרטורה מוגדרות לרמות הנכונות. אם הגדרות הטמפרטורה שגויות, התאם אותן לפי הצורך ולאחר מכן המתן מספר שעות כדי לראות אם המקרר מתחיל להתקרר שוב. אם הגדרות הטמפרטורה נכונות, עברו לשלב הבא.

בדוק את סלילי הקבל

סלילי המעבה ממוקמים בגב או בתחתית המקרר ואחראים על פיזור החום. אם סלילי המעבה מלוכלכים או סתומים, הם לא יוכלו לפזר חום כמו שצריך והמקרר לא יתקרר כראוי. נקו את סלילי הקבל עם שואב אבק או מברשת סליל ולאחר מכן בדוק אם המקרר מתקרר כראוי.

בדוק את מנוע מאוורר המאייד

מנוע מאוורר המאייד אחראי על זרימת האוויר ברחבי המקרר. אם מנוע המאוורר אינו פועל, האוויר לא יסתובב כמו שצריך והמקרר לא יתקרר כראוי. בדוק את מנוע המאוורר עבור חסימות כלשהן ולאחר מכן בדוק אם הוא פועל. אם מנוע המאוורר אינו פועל, החלף אותו ולאחר מכן בדוק אם המקרר מתקרר כראוי.

בדוק את אטמי הדלת

אטמי הדלת אחראים על שמירה על אוויר קר בתוך המקרר ועל אוויר חם בחוץ. אם אטמי הדלת שחוקים או פגומים, אוויר קר יברח ואוויר חם ייכנס, מה שיגרום למקרר לא להתקרר כראוי. בדוק את אטמי הדלת לאיתור סימני בלאי או נזק והחלף אותם במידת הצורך. לאחר החלפת אטמי הדלת, בדוק אם המקרר מתקרר כראוי.

התקשר לאיש מקצוע

אם מקור הכוח, הגדרות הטמפרטורה, סלילי הקבל, מנוע מאוורר המאייד ואטמי הדלת נבדקו והמקרר עדיין לא מתקרר כראוי, זה הזמן לקרוא לאיש מקצוע. טכנאי מוסמך יוכל לאבחן את הבעיה ולבצע את כל התיקון הנדרש. הם גם יוכלו לספק עצות כיצד למנוע בעיות עתידיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן