דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות כשהמפתח לא מסתובב בדלת?
מה לעשות כשהמפתח לא מסתובב בדלת?

מה לעשות כשהמפתח לא מסתובב בדלת?

בדוק את המנעול

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר המפתח שלך לא מסתובב בדלת הוא לבדוק את המנעול. ודא שהמנעול אינו תקוע או שבור. אם המנעול נתקע, ייתכן שיהיה עליך לשמן אותו באבקת גרפיט או WD-40. אם המנעול נשבר, תצטרכו לקרוא למנעולן שיחליף אותו.

בדוק את המפתח

אם המנעול אינו הבעיה, אז כדאי לבדוק את המפתח עצמו. ודא שהמפתח אינו כפוף או פגום בשום צורה. אם המפתח כפוף, אפשר לנסות ליישר אותו בעזרת צבת. אם המפתח פגום, יהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את יישור המפתחות

אם המפתח והמנעול נראים במצב תקין, יש לבדוק את יישור המפתח. ודא שהמפתח מיושר כהלכה עם הפינים במנעול. אם המפתח אינו מיושר כראוי, אתה יכול לנסות להתאים אותו עם צבת.

בדוק את מסגרת הדלת

אם המפתח והמנעול תקינים ומיושרים כהלכה, יש לבדוק את משקוף הדלת. ודא שמסגרת הדלת אינה מעוותת או לא מיושרת. אם משקוף הדלת מעוות או לא מיושר, תצטרך לקרוא לנגר כדי לתקן אותה.

התקשר למנעולן

אם כל השאר נכשל, כדאי לקרוא למנעולן. מנעולן יכול לעזור לך לחזור לבית שלך אם המפתח שלך לא יסתובב בדלת. הם יכולים גם לעזור לך להחליף את המנעול או המפתח במידת הצורך.

נעילה מחוץ לבית יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות. אם המפתח שלך לא יסתובב בדלת, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות לפני שתתקשר למנעולן. בדוק את המנעול, בדוק את המפתח, בדוק את יישור המפתח, בדוק את משקוף הדלת, ואם כל השאר נכשל, התקשר למנעולן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן