דף הבית » טופ 100 » מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?
מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

תעשה בדיקת הריון

אם המחזור שלך מאוחר, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבצע בדיקת הריון. גם אם את לא פעילה מינית, תמיד כדאי לעשות בדיקת הריון כדי לשלול אפשרות של הריון. אתה יכול לקנות בדיקת הריון בבית המרקחת המקומי שלך או להזמין אחת באינטרנט.

בדוק את רמות הלחץ שלך

ללחץ יכול להיות השפעה גדולה על המחזור החודשי שלך. אם היית במתח רב לאחרונה, יכול להיות שזו הסיבה שהמחזור שלך מאוחר. נסה להפחית את רמות הלחץ שלך על ידי עיסוק בפעילויות כגון יוגה, מדיטציה או פעילות גופנית. אם רמות הלחץ שלך עדיין גבוהות, שקול לדבר עם מטפל.

עקוב אחר המחזור שלך

אם המחזור שלך מאוחר באופן עקבי, מומלץ להתחיל לעקוב אחר המחזור שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימת לב לתאריך שבו המחזור שלך מתחיל ומסתיים בכל חודש. זה יעזור לך לזהות דפוסים או אי סדרים במחזור שלך.

דבר עם הרופא שלך

אם המחזור שלך עדיין מאוחר לאחר בדיקת הריון ומעקב אחר המחזור שלך, מומלץ לדבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לקבוע את הסיבה למחזור המאוחרת ולספק לך את הטיפול המתאים.

לאכול בריא ולהתאמן

אכילת תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה יכולים לעזור לווסת את המחזור החודשי שלך. הקפידו לקבל הרבה פירות וירקות, ונסו להגביל את צריכת המזון המעובד והסוכר. התעמלו לפחות 30 דקות ביום כדי לשמור על איזון ההורמונים.

קח תוספי תזונה

תוספי מזון מסוימים, כגון ויטמין B6 ומגנזיום, יכולים לעזור לווסת את המחזור החודשי שלך. שוחח עם הרופא שלך לפני נטילת תוספי מזון כלשהם כדי לוודא שהם בטוחים עבורך לקחת.

אם המחזור שלך מאוחר, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות להבין את הסיבה. בצע בדיקת הריון, בדקי את רמות הלחץ שלך, עקוב אחר המחזור שלך, דבר עם הרופא שלך, אכל בריא והתאמן, ושקול ליטול תוספי מזון. למידע נוסף, צפה בסרטון זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן