דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר

מה לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר

מה לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר

מה לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר

מתקשים במזגן? זו יכולה להיות חוויה מתסכלת כשהמזגן שלך לא מתקרר. אבל אל דאגה, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה. המשך לקרוא כדי ללמוד מה לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר.

בדוק את הטרמוסטט

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשהמזגן שלך לא מתקרר הוא לבדוק את התרמוסטט. ודא שהוא מוגדר ל"קרר" ושהטמפרטורה מוגדרת נמוכה יותר מטמפרטורת החדר הנוכחית. אם התרמוסטט מוגדר כהלכה, נסה להחליף את הסוללות. אם התרמוסטט עדיין לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את מסנן האוויר

מסנן אוויר מלוכלך עלול לגרום למזגן לא להתקרר כראוי. בדוק את מסנן האוויר והחלף אותו אם הוא מלוכלך. מומלץ להחליף את מסנן האוויר כל 1-3 חודשים, תלוי בסוג המסנן.

בדוק את יחידת הקבל

יחידת המעבה ממוקמת מחוץ לביתכם ואחראית על קירור האוויר. בדוק את יחידת המעבה כדי לוודא שהיא נקייה מפסולת ושהמאוורר פועל. אם המאוורר אינו פועל, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מנוע המאוורר. כדאי גם לבדוק את סלילי הקבל ולוודא שהם נקיים. אם הסלילים מלוכלכים, אתה יכול לנקות אותם עם צינור גינה.

בדוק את מפלס נוזל הקירור

אם יחידת המעבה פועלת כהלכה, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את מפלס נוזל הקירור. רמות נמוכות של נוזל קירור עלולות לגרום למזגן לא להתקרר כראוי. יהיה עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לבדוק את מפלס הקירור ולהוסיף עוד במידת הצורך.

התקשר לאיש מקצוע

אם ניסיתם את כל השלבים לעיל והמזגן שלכם עדיין לא מתקרר, אולי הגיע הזמן להתקשר לאיש מקצוע. בעל מקצוע יכול לאבחן את הבעיה ולתקן אותה במהירות וביעילות. הם יכולים גם לספק שירותי תחזוקה כדי לסייע במניעת בעיות עתידיות.

מתקשים במזגן? אל תדאג, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לפתור את הבעיה. בדוק את התרמוסטט, מסנן האוויר, יחידת המעבה ומפלס הקירור. אם כל השאר נכשל, התקשר לאיש מקצוע לעזרה. למידע נוסף על מזגנים וכיצד לפתור אותם, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן