דף הבית » הכי חם » מה לעשות כשאתה מסרב לצאת לשירות המטבח?

מה לעשות כשאתה מסרב לצאת לשירות המטבח?

מה לעשות כשאתה מסרב לצאת לשירות המטבח?

מה לעשות כשאתה מסרב לצאת לשירות המטבח?

שירות מטבח יכול להיות משימה איומה עבור אנשים רבים. בין אם אתם במעונות בקולג', בדירה משותפת או בבית משפחה, לרוב זה אותו סיפור: מישהו צריך לשטוף את הכלים, ואף אחד לא רוצה לעשות את זה. אבל מה אתה עושה אם אתה מסרב ללכת לעבודה במטבח? יש כמה אסטרטגיות שונות שבהן אתה יכול להשתמש כאשר אתה לא רוצה לשטוף את הכלים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם המצב:

1. דבר עם השותפים שלך לדירה

הצעד הראשון הוא לדבר עם השותפים או בני המשפחה שלך על המצב. הסבירו למה אתם לא רוצים לשטוף את הכלים ובדקו אם הם יכולים להמציא פתרון שמתאים לכולם. אולי הם יכולים לעשות כלים בתורות או להמציא לוח זמנים שמתאים לכולם.

2. הציעו לעשות מטלות אחרות

אם אתה לא רוצה לעשות כלים, אתה יכול להציע לעשות מטלות אחרות במקום. זה יכול לכלול הוצאת האשפה, טאטוא הרצפות או כביסה. כך, כולם עדיין תורמים למשק הבית ואף אחד לא תקוע עם כל המטלות.

3. שכור שירות ניקיון

אם אינכם רוצים לשטוף את הכלים והשותפים שלכם לדירה או בני המשפחה לא יכולים להמציא פתרון, תמיד תוכלו לשכור שירות ניקיון. זוהי דרך מצוינת לוודא שהכלים יבוצעו מבלי שאף אחד יצטרך לעשות אותם. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לחסוך זמן ואנרגיה.

4. תעשה את הכלים בעצמך

אם כל השאר נכשל, אתה תמיד יכול פשוט לשטוף את הכלים בעצמך. זו אולי לא המשימה הכי כיפית, אבל זו משימה הכרחית. בנוסף, זו דרך מצוינת להראות לשותפים או לבני המשפחה שלך שאתה מוכן לתרום למשק הבית.

5. בצע עסקה

אם אתה ממש לא מוכן לשטוף את הכלים, אתה תמיד יכול לעשות עסקה עם השותפים או בני המשפחה שלך. אולי תוכל להציע לשטוף את הכלים בתמורה למשהו אחר, כמו לכבס או להוציא את האשפה. כך, כולם עדיין תורמים ואף אחד לא תקוע עם כל המטלות.

סיכום

כשמדובר בעבודת מטבח, זו יכולה להיות משימה מפחידה עבור אנשים רבים. אבל אם אתה מסרב לשטוף את הכלים, יש כמה אסטרטגיות שונות שאתה יכול להשתמש בהן. אתה יכול לדבר עם השותפים או בני המשפחה שלך, להציע לעשות מטלות אחרות, לשכור שירות ניקיון, לשטוף את הכלים בעצמך, או לעשות עסקה. לא משנה מה תחליטו לעשות, דאגו שכולם יהיו מרוצים ושהכלים יבוצעו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן