דף הבית » יותר » מה לעשות כדי להפוך את הורדת הטורנט למהירה יותר?
2023-06-24 05:58:00+02:00

מה לעשות כדי להפוך את הורדת הטורנט למהירה יותר?

1. שנה את מספר היציאה

טורנטינג יכול להיות קצת מסובך, ולפעמים ספק שירותי האינטרנט שלך יכול להצניע את מהירויות ההורדה שלך אם הם מזהים שאתה משתמש בלקוח טורנט. כדי לעקוף את זה, אתה יכול לשנות את מספר היציאה של לקוח הטורנט שלך. זה יכול לעזור לך לעקוף את כל החסות שספק האינטרנט שלך עשוי לעשות. אתה יכול למצוא הוראות כיצד לעשות זאת עבור לקוח הטורנט הספציפי שלך באינטרנט.

2. שנה את הפרוטוקול

אם שינוי מספר היציאה לא עובד, אתה יכול לנסות לשנות את הפרוטוקול. אתה יכול לעבור מפרוטוקול ברירת המחדל (שהוא בדרך כלל uTP) לפרוטוקול אחר כמו TCP. זה יכול לעזור לך לעקוף כל גזירה שספק האינטרנט שלך עשוי לעשות. שוב, אתה יכול למצוא הוראות כיצד לעשות זאת עבור לקוח הטורנט הספציפי שלך באינטרנט.

3. השתמש ב-VPN

שימוש ב-VPN היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך את הורדות הטורנט שלך למהירות יותר. VPN יסתיר את כתובת ה-IP שלך ויצפין את התעבורה שלך, כך ש-ISP שלך לא יוכל להצניע את מהירויות ההורדה שלך. יש הרבה VPNs שם בחוץ, אז הקפד לעשות את המחקר שלך ולמצוא את זה שמתאים לך.

4. קבל חיבור לאינטרנט מהיר יותר

אם אתה עדיין מתקשה לגרום להורדות הטורנט שלך להתקדם מהר יותר, אולי כדאי שתשקול חיבור לאינטרנט מהיר יותר. זה יכול להיות קצת יקר, אבל אם אתה רציני לגבי טורנט זה אולי שווה את ההשקעה. אתה יכול להשוות תוכניות אינטרנט באזור שלך כדי למצוא את האחת המתאימה לך.

5. השתמשו ב-Seedbox

אם אתה מחפש דרך מהירה עוד יותר להוריד טורנטים, אולי כדאי שתשקול להשתמש ב-seedbox. Seedbox הוא שרת ייעודי שבו אתה יכול להשתמש כדי להוריד טורנטים. זה הרבה יותר מהיר מחיבור האינטרנט הביתי שלך, והוא גם מאובטח יותר. Seedboxs יכול להיות קצת יקר, החל בסביבות 100 ₪ לחודש, אבל הם שווים את זה אם אתה רציני לגבי טורנט.

סיכום

להפוך את הורדות הטורנט שלך למהירות יותר לא חייבת להיות משימה קשה. על ידי ביצוע הטיפים והטריקים המפורטים לעיל, אתה יכול לגרום להורדות הטורנט שלך לעבור מהר יותר תוך זמן קצר. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, שקול לקבל חיבור לאינטרנט מהיר יותר או להשתמש ב-seedbox. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן