דף הבית » הכי חם » מה לעשות בתאונה?
מה לעשות בתאונה?

מה לעשות בתאונה?

בדוק אם יש פציעות

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות בתאונה הוא לבדוק אם יש פציעות. אם אתה או אחד מהנהגים האחרים המעורבים בתאונה נפגעים, התקשרו מיד למוקד 911. אם אתה מסוגל, עזור לפצועים עד להגעת צוות רפואי. אם אינך נפגע, בדוק את שאר הנהגים והנוסעים.

החלפת מידע

לאחר בדיקת פציעות, החלף מידע עם שאר הנהגים המעורבים בתאונה. הקפד לקבל את שמות הנהגים האחרים, מידע ליצירת קשר, מספרי לוחיות רישוי ופרטי ביטוח. אם היו עדים לתאונה, קבל גם את פרטי ההתקשרות שלהם.

פנה למשטרה

אם יש פציעות או נזק משמעותי לרכוש, יש לפנות למשטרה. המשטרה תגיע לזירת התאונה ותעשה דיווח. הדוח יכלול פרטים על התאונה ויהיה שימושי למטרות ביטוח ומשפטיות. אם לא יפנו למשטרה, עלול להיות קשה להוכיח מי אשם בתאונה.

תיעד את התאונה

במידת האפשר, צלם תמונות של זירת התאונה. זה יכול להועיל למטרות ביטוח ומשפטיות. דאגו לתעד את הנזק לכל כלי הרכב המעורבים בתאונה וכן כל רכוש אחר שניזוק. כמו כן, צלם תמונות של כל פציעות שנגרמו.

פנה לחברת הביטוח שלך

לאחר שהחלפת מידע עם שאר הנהגים ויצרת קשר עם המשטרה, עליך לפנות לחברת הביטוח שלך. חברת הביטוח שלך תעזור לך להגיש תביעה ולדאוג לתיקוני הרכב שלך. הם גם יעזרו לך עם כל החשבונות הרפואיים אם נפצעת בתאונה.

שלב מה לעשות
בדוק אם יש פציעות בדוק את עצמך וכל נהג ונוסעים אחרים לאיתור פציעות.
החלפת מידע קבל את שמות הנהגים האחרים, מידע ליצירת קשר, מספרי לוחיות רישוי ופרטי ביטוח.
פנה למשטרה התקשר למשטרה אם יש פציעות או נזק משמעותי לרכוש.
תיעד את התאונה צלם תמונות של זירת התאונה, נזק לכלי רכב וכל פציעות.
פנה לחברת הביטוח שלך הגש תביעה וקבל תיקונים וחשבונות רפואיים לטיפול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן