דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בראיון עבודה?
מה לעשות בראיון עבודה?

מה לעשות בראיון עבודה?

היכונו לראיון העבודה שלכם

לפני ראיון העבודה שלך, הקדישו זמן לחקור את החברה ואת התפקיד אליו אתם מתראיינים. ודא שאתה מבין את דרישות התפקיד ויש לך כמה דוגמאות כיצד תוכל לתרום לחברה. הכינו כמה שאלות לשאול במהלך הראיון. כמו כן, תרגל מענה על שאלות נפוצות בראיון. זה יעזור לך להרגיש בטוח יותר ומוכן לראיון.

תתלבש כראוי

להתלבש כראוי לראיון העבודה. הקפידו על מראה מקצועי ויצוגי. בחרו בגד המתאים לתפקיד ולתרבות החברה. הימנע מלענוד יותר מדי תכשיטים, בושם או קלן. נעלו נעליים נוחות והימנעו מאיפור רב מדי.

להגיע בזמן

הגיעו בזמן לראיון העבודה. אם אתם מאחרים, התקשרו למראיין והודיעו לו. ודא שיש לך את הכתובת וההנחיות למקום הראיון. אפשר מספיק זמן להגיע לראיון ולמצוא חניה. אם אתה מוקדם, המתן בלובי או בחוץ עד שהגיע הזמן לראיון שלך.

היו חיוביים ובטוחים בעצמכם

במהלך ראיון העבודה, היו חיוביים ובטוחים. הקפידו לשמור על קשר עין טוב ולשבת זקוף. דבר ברור והימנע משימוש בסלנג. היו כנים ופתוחים לגבי הכישורים והניסיון שלכם. היו מוכנים לדון בחוזקות ובחולשות שלכם. הפגינו התלהבות מהתפקיד ומהחברה.

הקשיבו למראיין

הקשיבו היטב למראיין וענו על שאלותיו. שאל שאלות הבהרה אם אתה צריך מידע נוסף. הקפד לענות ישירות על השאלות ולהימנע מלהשתולל. רשמו הערות במידת הצורך ובקשו הבהרות אם אינכם מבינים משהו.

לשאול שאלות

בתום ראיון העבודה, בדרך כלל ישאלו אותך אם יש לך שאלות. הכינו כמה שאלות מבעוד מועד. שאל שאלות שמראות שעשית את המחקר שלך ואתה מעוניין בתפקיד. הימנע מלשאול שאלות לגבי שכר או הטבות.

תתעדכן

לאחר ראיון העבודה שלחו מכתב תודה למראיין. זה יראה שאתה מעוניין בתפקיד ומעריך את זמנם. פנה למראיין אם לא שמעתם אחרי כמה שבועות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

סיכום

ראיון עבודה הוא שלב מכריע בתהליך חיפוש העבודה. וודאו שאתם מוכנים ומתלבשים כראוי. היו חיוביים ובטוחים במהלך הראיון ושאלו שאלות. עקוב אחר המראיין לאחר הראיון כדי להראות את התעניינותך בתפקיד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן