דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

חקור את ההריסות העתיקות של קטאניה

קטניה, סיציליה היא עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות. העיר היא ביתם של כמה מהחורבות העתיקות המרשימות בעולם. מהתיאטרון היווני העתיק ועד האמפיתיאטרון הרומי, יש הרבה מה לחקור. חורבות העיר הן דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של האזור ולקבל הצצה לעבר. התיאטרון היווני העתיק הוא אחת ההריסות המרשימות ביותר בקטניה. הוא נבנה במאה ה-4 לפני הספירה ועדיין נמצא בשימוש היום. התיאטרון הוא מקום נהדר לקחת בו הצגה או סתם לחקור את ההריסות. התיאטרון הוא גם ביתם של כמה מהפסלים המרשימים ביותר בעיר. האמפיתיאטרון הרומי הוא חורבה מרשימה נוספת בקטניה. הוא נבנה במאה ה-2 לספירה ועדיין נמצא בשימוש היום. האמפיתיאטרון הוא מקום נהדר לקחת בו הצגה או סתם לחקור את ההריסות. האמפיתיאטרון הוא גם ביתם של כמה מהפסלים המרשימים ביותר בעיר.

לטעום את המטבח המקומי

קטניה היא ביתם של כמה מהאוכל הטוב ביותר בסיציליה. העיר ידועה במנות פירות הים שלה, כמו הארנצ'יני המפורסם. ארנצ'יני הוא כדור אורז מטוגן במילוי גבינה ומרכיבים נוספים. זהו אוכל רחוב פופולרי בקטאניה והוא חובה לנסות לכל אוכל אוכל. העיר היא גם ביתם של כמה מהפיצות הטובות בעולם. הפיצה בקטניה עשויה מחומרי גלם טריים ומבושלת בתנור עצים. הפיצה היא דרך מצוינת לחוות את המטבח המקומי ולטעום מהעיר.

בקר בקתדרלת קטאניה

קתדרלת קטאניה היא אחת הכנסיות המרשימות בסיציליה. הקתדרלה נבנתה במאה ה-12 והיא בשימוש עד היום. הקתדרלה היא מקום נהדר לחקור ולהתרשם מהיופי של העיר. הקתדרלה היא גם ביתם של כמה מהפסלים המרשימים ביותר בעיר.

צאו לטיול יום להר אטנה

הר אטנה הוא אחד מהרי הגעש המרשימים בעולם. הר הגעש ממוקם ממש מחוץ לקטניה והוא מקום נהדר לחקור בו. הר הגעש הוא מקום נהדר להתרשם מהיופי של האזור ולקבל הצצה אל העבר.

חקור את שוק הדגים של קטאניה

שוק הדגים קטניה הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר בסיציליה. השוק הוא מקום נהדר לחקור ולטעום מהמטבח המקומי. השוק הוא גם ביתם של כמה מפירות הים הטריים ביותר בעיר.

דעה אישית

קטניה, סיציליה היא עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות. מחקור את ההריסות העתיקות ועד לטעימה מהמטבח המקומי, יש הרבה מה לעשות בקטניה. העיר היא מקום נהדר לחקור ולקבל הצצה אל העבר. אני ממליץ בחום לבקר בקטניה ולחקור את כל מה שיש לעיר להציע. למידע נוסף על קטניה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן