דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בקוס?
מה לעשות בקוס?

מה לעשות בקוס?

חקור חורבות עתיקות

קוס היא יעד נהדר עבור אלה שאוהבים לחקור חורבות עתיקות. לאי יש היסטוריה עשירה החל מהמאה הרביעית לפני הספירה, ויש הרבה חורבות לחקור. האסקלפיון היא אחת ההריסות המרשימות ביותר באי, וזה מקום מצוין ללמוד על רפואה יוונית עתיקה. חורבות נוספות שכדאי לבקר בהן כוללות את חורבות מקדש היפוקרטס ואת חורבות טירת אבירי סנט ג'ון.

בקר בחופים

קוס ידועה גם בחופים המדהימים שלה. באי יש מספר חופים יפים המושלמים להירגע ולספוג את השמש. כמה מהחופים הטובים ביותר באי כוללים את חוף לאמבי, חוף פרדייז וחוף פסלידי. בכל החופים הללו יש מים צלולים ושפע של שירותים, כמו ברים ומסעדות על החוף.

בקר במעיינות החמים

קוס היא גם ביתם של כמה מהמעיינות החמים היפים בעולם. המעיינות החמים ממוקמים ליד הכפר תרמס ומהווים מקום מצוין להירגע ולספוג את היופי הטבעי של האי. אומרים שהמעיינות החמים הם גם בעלי תכונות מרפא, כך שהם מקום נהדר ללכת אליו אם אתה מרגיש קצת תחת מזג האוויר.

חקור את העיר העתיקה

קוס היא גם ביתה של עיר עתיקה יפיפייה שמלאה ברחובות מפותלים ובניינים עתיקים. העיר העתיקה היא מקום נהדר לחקור, והיא גם ביתם של כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר באי. העיר העתיקה היא גם ביתם של כמה מהקניות הטובות ביותר באי, אז זה מקום מצוין לאסוף כמה מזכרות.

צאו לסיור בסירה

קוס היא גם יעד מצוין למי שאוהב לצאת לטיולי סירה. באי יש מספר סיורי סירה שלוקחים אתכם ברחבי האי ולכמה מהמקומות היפים ביותר. סיורי סירה אלו הם דרך מצוינת לחקור את האי ולקבל פרספקטיבה שונה של האי.

בקר במנזרים

קוס היא גם ביתם של מספר מנזרים יפים. מנזרים אלה הם מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האי. כמה מהמנזרים הפופולריים ביותר באי כוללים את מנזר סנט ג'ון ומנזר סנט ניקולס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן