דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות בקוסטה ריקה?
מה לעשות בקוסטה ריקה?

מה לעשות בקוסטה ריקה?

חקור את יער הגשם

קוסטה ריקה היא ביתם של כמה מיערות הגשם היפים בעולם. חקר יער הגשם הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסטה ריקה. אתה יכול לקחת סיור מודרך או לחקור בעצמך. ישנם שבילים רבים לחקור, ותוכלו אפילו לקחת סיור חופה כדי לקבל מבט ממעוף הציפור של יער הגשם.

לגלוש

קוסטה ריקה ידועה במקומות הגלישה המדהימים שלה. בין אם אתה גולש מתחיל או מנוסה, תמצא שפע של מקומות נהדרים לתפוס גלים. יש המון בתי ספר לגלישה בקוסטה ריקה, כך שתוכלו ללמוד כיצד לגלוש או לרענן את הכישורים שלכם.

בקר בהר הגעש ארנל

הר הגעש ארנל הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה. הר הגעש עדיין פעיל, ותוכלו לערוך סיור מודרך כדי להכיר מקרוב את הר הגעש. תוכלו גם לטייל סביב הר הגעש ולחקור את יער הגשם שמסביב.

לחוות חיות בר

קוסטה ריקה היא ביתם של מגוון מדהים של חיות בר. אתה יכול לקחת סיור בסירה כדי לזהות דולפינים, לווייתנים וחיים ימיים אחרים. אתה יכול גם לקחת סיור ספארי כדי לזהות קופים, עצלנים ובעלי חיים אחרים בסביבתם הטבעית. יש גם הרבה הזדמנויות לצפייה בציפורים בקוסטה ריקה.

Go Zip-Lining

ריפוד ריפוד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקוסטה ריקה. ישנם סיורי zip-lining רבים לבחירה, ותוכלו להמריא ביער הגשם ולקבל מבט ממעוף הציפור של הנוף. Zip-lining היא פעילות מלאת אדרנלין שבטוח תהפוך את הטיול שלכם לקוסטה ריקה לבלתי נשכח.

להירגע על החוף

בקוסטה ריקה יש כמה מהחופים היפים בעולם. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד או עיירת חוף שוקקת, תמצאו שפע של מקומות נהדרים להירגע ולספוג את השמש. יש גם שפע של פעילויות חוף ליהנות, משנורקלינג ועד קיאקים.

צא לרפטינג לבן מים

רפטינג לבנים הוא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקוסטה ריקה. תוכלו לערוך סיור מודרך במורד אחד מהנהרות הרבים, ותזכו לחוות כמה מהנופים היפים במדינה. רפטינג מים לבנים הוא פעילות מלאת אדרנלין שבטוח תהפוך את הטיול שלכם לקוסטה ריקה לבלתי נשכח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן