דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות בפלמה דה מיורקה

מה לעשות בפלמה דה מיורקה

. מה לעשות בפלמה דה מיורקה

חקור את העיר העתיקה

פלמה דה מיורקה היא עיר יפה הממוקמת באיים הבלאריים של ספרד. זוהי בירת האי מיורקה ומהווה יעד תיירותי פופולרי. העיר ידועה בארכיטקטורה המדהימה, התרבות התוססת והחופים המדהימים שלה. יש הרבה דברים לעשות בפלמה דה מיורקה, החל מחקור בעיר העתיקה ועד ליהנות מחיי הלילה. העיר העתיקה של פלמה דה מיורקה היא מקום נהדר לחקור. העיר מלאה ברחובות מרוצפים צרים, כיכרות יפות וכנסיות מדהימות. העיר העתיקה היא ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר, כמו הקתדרלה של סנטה מריה דה פלמה והארמון המלכותי של אלמודינה. יש גם שפע של חנויות, מסעדות ובתי קפה שאפשר לחקור.

בקר בחופים

פלמה דה מיורקה היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. העיר מוקפת בחופי חול לבן מדהימים, מים צלולים ונופים מדהימים. כמה מהחופים הפופולריים ביותר בפלמה דה מיורקה כוללים את קאלה מאיור, קאלה אסטנסיה וקאלה מייג'ור. יש גם שפע של ברים ומסעדות על החוף שאפשר ליהנות מהם.

תהנה מחיי הלילה

פלמה דה מיורקה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. העיר היא ביתם של שפע של ברים, מועדונים ומסעדות. כמה מהמקומות הפופולריים ביותר כוללים את פאצ'ה, בורה בורה ולה טראזה. יש גם שפע של מקומות למוזיקה חיה, כמו פאלאו דה לה מוזיקה ותיאטרון המנהלת.

צאו לשייט

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את פלמה דה מיורקה היא לשוט בסירה. יש שפע של טיולי סירה זמינים, מטיולי יום ועד הפלגות ארוכות יותר. אתה יכול לחקור את קו החוף המדהים, לבקר באיים סמוכים, ואפילו ללכת לשחות ולשנורקלינג.

בקר בשווקים

פלמה דה מיורקה היא ביתם של כמה מהשווקים הטובים ביותר בספרד. העיר מלאה בשווקים צבעוניים, המוכרים הכל מתוצרת טרייה ועד למלאכת יד בעבודת יד. כמה מהשווקים הפופולריים ביותר כוללים את Mercat de Santa Catalina, Mercat de l'Olivar ו-Mercat de la Lonja.

חקור את המוזיאונים

פלמה דה מיורקה היא ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בספרד. בעיר נמצאים המוזיאון לאמנות מודרנית, המוזיאון להיסטוריה של הטבע והמוזיאון לאמנות עכשווית. יש גם שפע של גלריות קטנות יותר וחללי אמנות שאפשר לחקור.

השוואה מהירה

פעילות זמן דרוש עֲלוּת
חקור את העיר העתיקה 2-3 שעות חינם
בקר בחופים 1-2 שעות חינם
תהנה מחיי הלילה 2-3 שעות משתנה
צאו לשייט 1-2 שעות משתנה
בקר בשווקים 1-2 שעות חינם
חקור את המוזיאונים 2-3 שעות משתנה

פלמה דה מיורקה היא עיר יפהפייה עם הרבה דברים לעשות. בין אם אתם מחפשים לחקור את העיר העתיקה, לבקר בחופים או ליהנות מחיי הלילה, יש משהו לכולם. יש גם שפע של מוזיאונים, שווקים וטיולי סירה שאפשר לחקור. אז אם אתם מחפשים יעד מהנה ומרגש, פלמה דה מיורקה היא המקום המושלם לבקר בו. למידע נוסף על מה לעשות בפלמה דה מיורקה, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן