דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות בפיליפינים?
מה לעשות בפיליפינים?

מה לעשות בפיליפינים?

חקור את האיים

הפיליפינים הוא ארכיפלג של יותר מ-7,000 איים, אז יש הרבה מה לחקור. מהחופים של בורקאי ועד להרי פאלאוואן, יש הרבה מקומות לחקור. בין אם תרצו לצלול, לצלול, לשנרקל או סתם להירגע על החוף, בפיליפינים יש משהו לכולם.

בקר בערים

הפיליפינים היא ביתם של כמה מהערים התוססות ביותר בדרום מזרח אסיה. מנילה היא עיר הבירה ומציעה שילוב נהדר של תרבות, היסטוריה ומודרניות. סבו היא מקום נהדר לחקור את התרבות המקומית ולטעום כמה מהאוכל הטוב ביותר במדינה. דבאו היא יעד נהדר לחובבי טבע, עם יערות הגשם השופעים והחופים היפים שלה.

לחוות את התרבות

הפיליפינים היא ביתם של תמהיל מגוון של תרבויות, מהשבטים הילידים של הצפון ועד לתרבות הדרום בהשפעת ספרד. יש המון הזדמנויות לחוות את התרבות של הפיליפינים, מפסטיבלים מסורתיים ועד הופעות תרבות. אתה יכול גם ללמוד על ההיסטוריה של המדינה על ידי ביקור במוזיאונים ואתרים היסטוריים.

לך לקניות

הפיליפינים זה מקום נהדר לעשות בו קניות. מהשווקים ההומים של מנילה ועד לבוטיקים היוקרתיים של סבו, יש משהו לכולם. אתה יכול למצוא הכל, החל מעבודות יד מסורתיות ועד לאלקטרוניקה מודרנית. יש גם שפע של מסעדות וברים נהדרים שאפשר לחקור.

טבלת פעילויות

פעילות מקום
חוקר איים בורקאי, פאלאוואן
ביקור בערים מנילה, סבו, דבאו
חווה תרבות פסטיבלים, הופעות, מוזיאונים
קניות שווקים, בוטיקים, מסעדות

הפיליפינים היא יעד נהדר למטיילים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה, תרבות או קניות, בפיליפינים יש משהו לכולם. מחקור את האיים ועד לחוות את התרבות, יש הרבה פעילויות לחקור בפיליפינים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן