דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות בפורטו – מדריך למטיילים

מה לעשות בפורטו – מדריך למטיילים

מה לעשות בפורטו – מדריך למטיילים

חקור את העיר פורטו

פורטו היא עיר יפה בפורטוגל עם הרבה דברים לעשות. מסיור לסעודה, מדריך זה יעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם לפורטו. העיר ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, התרבות התוססת והאוכל הטעים שלה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה מרגשת, בפורטו יש משהו לכולם. העיר מחולקת לשני חלקים: העיר העתיקה והעיר החדשה. העיר העתיקה מלאה ברחובות מרוצפים, בניינים צבעוניים ובתי קפה מוזרים. כאן תוכלו למצוא את קתדרלת פורטו המפורסמת, מגדל קלריגוס ותחנת הרכבת סאו בנטו. העיר החדשה היא ביתם של מבנים מודרניים, מרכזי קניות ומסעדות.

בקר בקתדרלת פורטו

קתדרלת פורטו היא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר. הקתדרלה, שנבנתה במאה ה-12, היא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה רומנסקית. בפנים, תמצאו פנים יפהפה עם חלונות ויטראז' מורכבים ופסלים מעוטרים. הקתדרלה פתוחה לקהל ומציעה סיורים מודרכים.

צאו לשייט על נהר הדואורו

נהר הדואורו הוא אחד הנהרות היפים באירופה. שייט על הדואורו הוא דרך מצוינת לחקור את העיר וסביבתה. אתה יכול לקחת שייט נינוח כדי להתפעל מהנופים המדהימים או שייט הרפתקני יותר כדי לחקור את אבני החן הנסתרות של הנהר.

חקור את החופים של העיר

פורטו היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בפורטוגל. מחוף מאטוסינהוס הפופולרי ועד פראיה דה מיראמר המבודדת, יש משהו לכולם. לבלות את היום בשיזוף, בשחייה, או בחקר הצוקים הסמוכים.

חווה את המטבח המקומי

פורטו ידועה במטבח הטעים שלה. ממנות פורטוגזיות מסורתיות ועד לטעמים בינלאומיים, יש משהו לכל אחד. נסה את כריך פרנצ'סינה המפורסם, חביב מקומי עשוי סטייק, חזיר וגבינה מותכת. או לטעום כמה ממנות פירות הים המפורסמות של העיר כמו קלדיראדה ובקלאו.

בקרו ב- Mercado do Bolhao

Mercado do Bolhao הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר בעיר. כאן תוכלו למצוא תוצרת טרייה, פירות ים ושאר מעדנים מקומיים. השוק הוא גם מקום מצוין לקנות מזכרות ומתנות.

חקור את מרתפי יין הפורט

פורטו ידועה ביין הפורט המפורסם שלה. בקרו באחד ממרתפי יינות הפורט הרבים של העיר כדי ללמוד על ההיסטוריה של יין הפורט ולטעום כמה מהזנים הטובים ביותר.

צאו לטיול יום לעמק דורו

עמק דורו הוא אזור מדהים בפורטוגל הידוע בכרמים ובנופים המדהימים שלו. צאו לטיול יום כדי לחקור את הכפרים הציוריים של האזור, לטעום כמה מהיינות המקומיים ולהתבונן בנוף עוצר הנשימה.

תהנה מחיי הלילה

פורטו היא עיר נהדרת לחיי לילה. מברים ומועדונים תוססים ועד פאבים ובתי קפה נעימים, יש משהו לכולם. לבלות את הערב בריקוד כל הלילה או ליהנות מכמה משקאות עם חברים.

בקר באולמות המוזיקה

פורטו היא ביתם של כמה ממקומות המוזיקה הטובים ביותר בפורטוגל. ממועדוני ג'אז ועד ברים רוק, יש משהו לכולם. בדקו את פסטיבלי המוזיקה המפורסמים של העיר או צפו במופע באחד ממקומות המוזיקה החיה הרבים.

חקור את הברים והמועדונים של העיר

פורטו היא ביתם של כמה מהברים והמועדונים הטובים ביותר בפורטוגל. מברים אופנתיים על הגג ועד למועדונים תת-קרקעיים, יש משהו לכולם. לבלות את הלילה בריקוד כל הלילה או ליהנות מכמה משקאות עם חברים.

צפו בסרט בקולנוע

פורטו היא ביתם של כמה מבתי הקולנוע הטובים ביותר בפורטוגל. מבתי קולנוע של בית אמנות ועד מרוביפלקסים, יש משהו לכולם. צפו בסרט באחד מבתי הקולנוע הרבים של העיר או חקרו את תרבות הקולנוע התוססת של העיר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה מרגשת, בפורטו יש משהו לכולם. מסיור לסעודה, מדריך זה יעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם לפורטו. למידע נוסף, בדוק מה לעשות בפורטו ב-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן