דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בפאפוס עם ילדים
מה לעשות בפאפוס עם ילדים

מה לעשות בפאפוס עם ילדים

חופים

פאפוס התברכה בכמה חופים ומפרצונים מדהימים, אידיאליים לימים של משחק בחול, שחייה בים ובניית ארמונות חול. החופים בקורל ביי ובפרץ לארה פופולריים במיוחד בקרב משפחות, ומציעים שפע של שירותים, כולל מסעדות, שירותים ומקלחות.

הסלע של אפרודיטה

סלע אפרודיטה הוא אטרקציה תיירותית פופולרית ומקום נהדר לקחת בו את הילדים. אומרים שהסלע הוא מקום הולדתה של האלה היוונית אפרודיטה, והוא מקום נהדר לחקור וללמוד על המיתולוגיה היוונית. יש שפע של פעילויות לילדים, כולל מגרש משחקים, מיני גן חיות ונסיעה ברכבת.

אקווריום פאפוס

האקווריום של פאפוס הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. האקווריום הוא ביתם של מגוון חיות ימיות, כולל כרישים, צבים, קרניים ושלל דגים צבעוניים. יש גם תערוכות אינטראקטיביות, כמו בריכות מגע וחווית מציאות מדומה.

גן החיות של פאפוס

גן החיות של פאפוס הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. גן החיות הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, ביניהם אריות, נמרים, ג'ירפות ופילים. יש גם תערוכות אינטראקטיביות, כמו פינת ליטוף ובית זוחלים.

קברי המלכים

קברי המלכים הוא אתר ארכיאולוגי בפאפוס, והוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. הקברים מתוארכים למאה ה-4 לפני הספירה, והם מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה של העיר.

טירת פאפוס

טירת פאפוס היא מקום נהדר לקחת את הילדים. הטירה מתוארכת למאה ה-13 והיא מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה של העיר. יש גם שפע של פעילויות לילדים, לרבות מגרש משחקים ומיני גן חיות.

נמל פאפוס

נמל פאפוס הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. הנמל הוא ביתם של מגוון מסעדות, חנויות וברים, והוא מקום נהדר לחקור ולהתבונן בנופים. יש גם שפע של פעילויות לילדים, כולל שייט בסירה וטיולי דיג.

פעילות טווח גילאים
חופים את כל
הסלע של אפרודיטה את כל
אקווריום פאפוס את כל
גן החיות של פאפוס את כל
קברי המלכים 8+
טירת פאפוס 8+
נמל פאפוס את כל

פאפוס היא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. יש שפע של פעילויות ואטרקציות כדי לבדר אותם, מחופים ומפרצונים ועד לאתרים ארכיאולוגיים וגני חיות. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה עבור פאפוס .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן