דף הבית » הכי חם » מה לעשות בסרי לנקה?
מה לעשות בסרי לנקה?

מה לעשות בסרי לנקה?

חקור את החופים

בסרי לנקה יש כמה מהחופים היפים בעולם. מהחולות הלבנים של מפרץ ארוגם ועד למי הטורקיז של אונאוואטונה, יש הרבה חופים מדהימים שאפשר לחקור. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להירגע בו או עיירת חוף תוססת עם מסעדות וברים, בסרי לנקה יש משהו לכל אחד.

בקר בערים העתיקות

סרי לנקה היא ביתם של כמה מהערים העתיקות בעולם. הערים העתיקות אנורדאפורה ופולונארווה מלאות במקדשים, ארמונות ומונומנטים מדהימים. צא לסיור מודרך ולחקור את הערים העתיקות הללו, ולמד על ההיסטוריה והתרבות של סרי לנקה.

צא לספארי

סרי לנקה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל פילים, נמרים ודובים עצלנים. צאו לספארי וחקרו את הפארקים הלאומיים של סרי לנקה, כמו הפארק הלאומי יאלה והפארק הלאומי וילפאטו. תוכלו גם לצאת לספארי בסירות בפארק הלאומי קאודולה ולזהות פילי בר בסביבתם הטבעית.

חקור את מטעי התה

סרי לנקה מפורסמת במטעי התה שלה, וביקור במטע תה הוא פעילות חובה. בקרו במטעי התה של נווארה אליה וחקרו את הגבעות והעמקים הירוקים. תוכלו גם לערוך סיור מודרך וללמוד על תהליך הכנת התה.

בקר באתרי התרבות

לסרי לנקה יש מורשת תרבותית עשירה, ויש שפע של אתרי תרבות לחקור. בקרו בערים העתיקות סיגיריה ודמבולה, וחקרו את המקדשים והמונומנטים המדהימים. תוכלו גם לבקר בעיר הקדושה קנדי ולחקור את מקדש שריד השן.

ללכת לטיול רגלי

סרי לנקה היא ביתם של נופים והרים מדהימים, ויש הרבה מסלולי הליכה שאפשר לחקור. צא לסיור מודרך וחקור את ההרים של אדם'ס פיק, מישורי הורטון ורכס הרי נאקלס. אתה יכול גם לחקור את היערות השופעים של סינהראג'ה ולחקור את חיות הבר.

לך לקניות

סרי לנקה היא מקום נהדר לעשות בו קניות. בקרו בשווקים של קולומבו וחקרו את הדוכנים המלאים בתבלינים, תכשיטים ועבודות יד מסורתיות. אתה יכול גם לבקר בבוטיקים של גאלה ולטייל בחנויות המעצבים. לחלופין, צא לטיול בשוק פתח ההומה ולחקור את דוכני הרחוב.

לאכול את המטבח המקומי

סרי לנקה היא ביתם של כמה מהמטבחים הטעימים ביותר בעולם. מהקארי הלוהט ועד הקינוחים המתוקים, יש משהו לכל אחד. בקרו במסעדות המקומיות ותטעמו את המנות המסורתיות, או קחו שיעור בישול ולמדו כיצד להכין את המנות המקומיות.

בקר בפארקים הלאומיים

סרי לנקה היא ביתם של כמה מהפארקים הלאומיים המדהימים ביותר בעולם. צא לסיור מודרך וחקור את חיות הבר של הפארק הלאומי יאלה, הפארק הלאומי וילפאטו והפארק הלאומי אודוואלווה. תוכלו גם לצאת לספארי בסירות ולזהות פילי בר בסביבתם הטבעית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן