דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות בסוף השבוע?
מה לעשות בסוף השבוע?

מה לעשות בסוף השבוע?

צא החוצה

אם מזג האוויר נעים, למה לא לנצל אותו? צאו לטיול רגלי, רכיבה על אופניים או פיקניק. אתה יכול גם לבקר בפארק מקומי או בחוף. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול לצאת לקמפינג או לצאת לטיול. רק זכרו להביא את הציוד הנדרש ולתרגל ריחוק חברתי.

לך לשחות

אם אתה ליד גוף מים, נצל את ההזדמנות לשחות. אתה יכול גם לקחת סירה על האגם או על הנהר. רק זכרו ללבוש חגורת הצלה והיו מודעים לסביבתכם.

לך לקניות

אם אתה מחפש משהו לעשות, למה שלא תלך לקניות? אתה יכול לבקר בקניון המקומי שלך או ללכת לשוק פשפשים. אתה יכול גם לגלוש בחנויות מקוונות לחיפוש מבצעים. רק זכור לעמוד בתקציב שלך ולהיות מודע לרכישות שלך.

לבקר במוזיאון

אם אתה מחפש משהו חינוכי לעשות, למה שלא תבקר במוזיאון? אתה יכול ללמוד על תרבויות שונות, אמנות והיסטוריה. אתה יכול גם לבקר במוזיאון מדע או באקווריום. רק זכרו ללבוש מסכה ולתרגל ריחוק חברתי.

לך לסרטים

אם אתם מחפשים דרך מהנה לבלות את היום, למה שלא תלכו לקולנוע? אתה יכול לצפות במהדורה חדשה או קלאסיקה ישנה. אפשר גם לשכור סרט ולצפות בו בבית. רק זכרו להביא חטיפים ושתייה.

ללכת לקונצרט

אם אתה מרגיש הרפתקני, למה שלא תלך להופעה? אתה יכול להאזין למוזיקה חיה ולרקוד כל הלילה. אתה יכול גם להשתתף במופע קומדיה או הצגה. רק זכרו ללבוש מסכה ולתרגל ריחוק חברתי.

לך לגן חיות

אם אתם מחפשים משהו מהנה לעשות, למה שלא תלכו לגן החיות? ניתן ללמוד על בעלי חיים שונים ובתי הגידול שלהם. אפשר גם להאכיל את החיות ולצלם. רק זכרו ללבוש מסכה ולתרגל ריחוק חברתי.

לך לפארק שעשועים

אם אתם מחפשים הרפתקה מרגשת, למה שלא תלכו לפארק שעשועים? אתה יכול לרכוב על רכבות הרים, ללכת על מגלשות מים ולשחק משחקים. אתה יכול גם לבקר בבית רדוף רוחות או לצאת לטיול רדופים. רק זכרו ללבוש מסכה ולתרגל ריחוק חברתי.

קח שיעור בישול

אם אתה מחפש משהו יצירתי לעשות, למה לא לקחת שיעור בישול? אתה יכול ללמוד איך להכין מנות חדשות וללמוד על תרבויות שונות. ניתן גם לקחת שיעור אפייה או חוג טעימות יין. רק זכרו להביא את הציוד הנדרש ולתרגל ריחוק חברתי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן