דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות בסוכות עם ילדים?

מה לעשות בסוכות עם ילדים?

מה לעשות בסוכות עם ילדים?

מה זה סוכות?

סוכות הוא חג יהודי החוגג את עונת הקציר ומנציח את 40 שנות הנדודים במדבר לאחר יציאת מצרים. חוגגים אותו במשך שבעה ימים ובסימן בניית סוכה, מבנה דמוי צריף ארעי והנפת הלולב והאתרוג, צרור ענפים ופרי הדר. סוכות הוא חג משמח, והוא הזדמנות מצוינת לבלות עם המשפחה והחברים.

פעילויות לילדים בסוכות

סוכות הוא זמן מצוין ליצירתיות עם ילדיכם ולחקור את החג בצורה מהנה ומשמעותית. הנה כמה פעילויות שתוכלו לעשות עם ילדיכם לחגוג את סוכות:

בניית סוכה

בניית סוכה היא דרך מצוינת לשלב את ילדיכם בחג. אתה יכול לעזור לך לבנות את המבנה, לקשט אותו בנייר ובד צבעוניים ולתלות עיטורים. אפשר גם שיעזרו לכם באיסוף הלולב והאתרוג.

הכנת מלאכת סוכות

יש הרבה עבודות יצירה בנושא סוכות שתוכלו לעשות עם ילדיכם. אפשר להכין סוכה מנייר, מובייל לולב ואתרוג, או קולאז' בנושא סוכות. אפשר גם לתת לילדים שלכם להכין קישוטים לסוכה כמו שרשראות נייר או עששיות נייר.

משחקים במשחקי סוכות

יש הרבה משחקים מהנים בנושא סוכות שתוכלו לשחק עם הילדים שלכם. אפשר לשחק משחק בינגו לסוכות, או שיחפשו פריטים בסוכה. אתה יכול גם לגרום להם לשחק משחק של חג סוכות או לגרום להם להשמיע את סיפור יציאת מצרים.

השוואה מהירה

פעילות תיאור
בניית סוכה עזרו לילדיכם לבנות את המבנה, לקשט אותו ולתלות קישוטים.
הכנת מלאכת סוכות מכינים סוכה מנייר, מובייל לולב ואתרוג, או קולאז' בנושא סוכות.
משחקים במשחקי סוכות שחקו משחק בינגו של סוכות, או תנו להם לחפש פריטים בסוכה.

סוכות הוא זמן נהדר לבלות עם המשפחה והחברים, ולחגוג את עונת הקציר. על ידי פעילויות עם ילדיכם, תוכלו לעזור להם ללמוד על החג וליהנות בו זמנית. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים, תוכלו לבדוק ביוטיוב לפעילויות נוספות בנושא סוכות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן