דף הבית » הכי חם » מה לעשות במרקש – מדריך מקיף
מה לעשות במרקש - מדריך מקיף

מה לעשות במרקש – מדריך מקיף

מבוא למרקש

מרקש היא עיר תוססת במרוקו, מלאה בתרבות והיסטוריה. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בזכות השוקים ההומים, הארכיטקטורה המדהימה והמטבח הטעים שלו. הנה מדריך מקיף של הדברים המובילים לעשות במרקש.

חקור את הסוקים

הסוקים של מרקש הם ביקור חובה. השווקים המסורתיים האלה מלאים חיים, עם ספקים שמוכרים הכל, מתבלינים ועד שטיחים. זהו מקום נהדר לקנות מזכרות ולנסות חלק מהמטבח המקומי. הקפד להתמקח עם הספקים כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר.

בקר בג'מאא אל-פנה

ג'מאה אל-פנה היא הכיכר המרכזית של מרקש והיא חובה לראות. זה תמיד הומה אנשים, אמני רחוב וספקים. יש שפע של מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, כך שתוכלו לקחת הפסקה וליהנות מחלק מהמטבח המקומי.

צא לסיור במדינה

המדינה היא העיר העתיקה של מרקש, והיא מלאה בארכיטקטורה מדהימה ומראות מעניינים. תוכלו לערוך סיור מודרך במדינה, או לחקור אותה בעצמכם. הקפידו לבקר במסגד קוטוביה, בקברי הסעדים ובארמון באהיה.

טבלת הפעילויות במרקש

פעילות תיאור
חקור את הסוקים בקרו בשווקים המסורתיים של מרקש והתמקחו עם הרוכלים.
בקר בג'מאא אל-פנה הכיכר המרכזית של מרקש תמיד שוקקת פעילות.
צא לסיור במדינה חקור את העיר העתיקה של מרקש ובקר במסגד קוטוביה, בקברי הסעדים ובארמון באהיה.
בקר בגן מיורל הגן הבוטני המהמם הזה מלא בצבעים עזים וצמחים אקזוטיים.
צא לספארי במדבר צאו להרפתקה 4×4 לתוך מדבר סהרה וסקרו את הנוף המדהים.
בקר בגני מנרה הגנים היפים האלה הם מקום נהדר להירגע בו ולהתבונן בנופים המדהימים של מרקש.

בקר בגן מיורל

גן מיורל הוא גן בוטני מדהים במרקש. הוא מלא בצבעים מרהיבים וצמחים אקזוטיים, וזה מקום נהדר להירגע ולהתרשם מהיופי של העיר. יש גם מוזיאון באתר, המציג את עבודתו של הצייר המפורסם ז'אק מיורל.

צא לספארי במדבר

מרקש ממוקמת קרוב למדבר סהרה, כך שתוכלו לצאת להרפתקה 4X4 אל המדבר ולחקור את הנוף המדהים. תוכלו גם לצאת לטיול גמלים, לבקר בכפר ברברי ולצפות בשקיעה מעל הדיונות. זוהי חוויה בלתי נשכחת.

בקר בגני מנרה

גני מנרה ממוקמים ממש מחוץ למרקש ומהווים מקום נהדר להירגע בו ולהתבונן בנופים המדהימים של העיר. הגנים מלאים בעצי זית, ובמרכזו יש אגם יפהפה. תוכלו גם לבקר בביתן מנרה הסמוך, שנבנה במאה ה-12.

מרקש היא עיר תוססת מלאה בתרבות והיסטוריה. יש הרבה דברים לעשות, מחקור את הסוקים ועד לטיול ספארי מדברי. הקפידו לנצל את כל מה שיש לעיר להציע וליהנות מהשהייה שלכם במרקש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן