דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות במרוקו?
מה לעשות במרוקו?

מה לעשות במרוקו?

חקור את השוקים של מרקש

מרקש היא עיר שוקקת חיים ותרבות. הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר היא לשוטט בין השווקים – השווקים המסורתיים. כאן תמצאו מגוון של סחורות מתבלינים, טקסטיל ועד כלי חרס. ניתן למצוא גם אוכל מרוקאי מסורתי כמו קוסקוס, טאג'ינים ופסטיליה. הקפד להתמקח עם הספקים כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר!

בקר בעיר הכחולה של Chefchaouen

Chefchaouen היא עיירה קטנה בהרי ריף, המפורסמת בבניינים המכילים כחולים. העיירה היא חלומו של צלם, עם רחובותיה המפותלים והצבעים התוססים. הקפידו לבקר בקסבה, המבצר הישן, ולחקור את המדינה. יש שפע של בתי קפה ומסעדות ליהנות מארוחה מרוקאית מסורתית.

צא לספארי במדבר

שום טיול למרוקו אינו שלם בלי ספארי מדברי. אתה יכול לחקור את מדבר סהרה על גמל או 4X4, ולחנות מתחת לכוכבים. תוכלו גם לבקר בכפרים הברברים וללמוד על תרבותם ומנהגיהם. זוהי דרך מצוינת לרדת מהמסלולים ולחוות את יופיו של המדבר.

לטפס על הרי האטלס

הרי האטלס הם רכס הרים מדהים במרוקו. תוכלו לחקור את ההרים ברגל, או לצאת לטיול ג'יפים. יש הרבה שבילים לחקור, ותוכלו אפילו לבקר בכפרים הברברים בהרים. הקפד לקחת את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנופים המדהימים.

בקרו בחופי אסואירה

Essaouira היא עיירת חוף יפהפייה על חוף האוקיינוס האטלנטי. העיירה ידועה בחופים המדהימים שלה, עם חול זהוב ומים צלולים. אתה יכול גם לחקור את המדינה, ולבקר במבצר הישן. יש שפע של בתי קפה ומסעדות ליהנות מארוחה מרוקאית מסורתית.

חקור את הערים האימפריאליות

מרוקו היא ביתם של כמה מהערים היפות בעולם. הערים האימפריאליות פאס, מרקש, מקנס ורבאט שוות כולן לחקור. לכל עיר יש את הקסם הייחודי שלה, מהשוקים ההומים ועד לארכיטקטורה המדהימה. הקפידו לחקור את המדינות ולהתרשם מהמראות והקולות של הערים.

בקרו בקסבות הדרום

הקסבות של הדרום הן ביקור חובה לכל מטייל במרוקו. מבצרים עתיקים אלה פזורים ברחבי האזור הכפרי, ולכל אחד מהם יש את הקסם הייחודי שלו. תוכלו לחקור את הקסבות ברגל, או לצאת לטיול ג'יפים. הקפד לקחת את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנופים המדהימים.

תיהנו מארוחה מרוקאית מסורתית

המטבח המרוקאי ידוע בזכות הטאג'ינים הטעימים שלו, הקוסקוס והפסטילה. הקפד לנסות כמה מהמנות המסורתיות בזמן שאתה במרוקו. תוכלו למצוא שפע של בתי קפה ומסעדות המגישות ארוחות מרוקאיות מסורתיות. הקפד לנסות גם כמה מהקינוחים הטעימים!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן